22

2.4K 174 134
                                    

Jungkook'un kolları arasından çıkarken uyandığını biliyordum. Uykusu fazla hafifti. Bunun nedeni Lucifer yüzünden de olabilirdi.

Ayağa kalkıp kafamı iki yana yatırırken bu sessizlikte boynum fazla sesli kütlemişti

Ayine çok az kalmıştı. Gerçekten az kalmıştı. Jungkook hala kimseyi getirmemişti. Hem de işin en zor kısmını ben halletmişken.

Kısa bir duştan sonra üzerimi değiştirip  boş bir odaya geçtim. Bağdaş kurarak yere otururken tam meleğin söylediği gibi bedenimi rahatlatmaya ve içimdeki yoğun gücü olduğu gibi hissetmeye odaklandım.

Yerden havalandığımı hissederken kalbimden bedenime doğru yayılan gücü hissediyordum. Bu can yakmıyordu. Aksine sanki rahatlıyor gibiydim.

Zihnim tamamen boşaltırken her şey bittikten sonra bu güç benimle olmaya devam edecekti. Aynı Jungkook'un ki gibi.

Ruhunda iz bırakacaktı bedeninde Lucifer'i taşıması.

Ayaklarımı yere koydum. Saçlarım yanlarıma düşerken kalbime giren hafif sızı yüzümü buruşturmama neden olmuştu.

Ayini yapmaya hazırdım. Hemde oldukça hazır.

Derin bir nefes alırken odadan çıktım. Tekrardan kendi odama girerken Jungkook yine uykuya dalmıştı.

Boynumda hissettiğim nefesle sakince arkamı döndüm. Lucifer elini bileğime sardı. Ardından kendimi salonda bir koltukta buldum.

Bu cehennemin ateşinde sekillendirilip buzunda dondurulan hançer. Ayini bunla gerçekleştirmelisin. Mavi Gül'dekiler çoktan ayin yerini hazırladı. Önce mumlar kazanda eritilip yıldız çizilecek. Bunları tarikattakiler halleder. Ardından kurbanlar getirilecek. Jungkook yıldızın ortasında yatacak. Kurbanlar yıldızın beş ucuna yerleştirildikten sonra ayin şarkısı söylenmeye başlayacak. Sonrasında senin sözlerin. Etrafında Mavi Gül'dekiler dönerken sen önce kurbanların boyunlarını kesip onları Jungkook'a yani yıldızın ortasına doğru düşmelerine izin vereceksin. Bebeği keserken tereddüt etmiyceksin. Kurbanlar bana bağışlandıktan sonra ay kana bulanacak ve Jungkook'un bedeninden tamamen çıkarak özgürlüğümü olan edeceğim. Jungkook'un bedeninin herhangi bir yerini keserek kanatman gerekiyor. Inan bana hepsi yalnızca yarim saat sürecek. Sonrasındaysa size teşekkür hediyemi vereceğim. Bundan sonra hayatınız çok güzel geçecek.

Cümlesinin sonlarını söylerken eli saçlarımı okşuycakken kendimi geri çektim.

—Senin bizim hayatımızdan çıkman yeterince güzel olur. Ne yapacağımı söyleme zahmetine girdigin için teşekkür ederim.

Bu tavırlarına bile kızamıyorum. Dedi gülümserken.

—Istersen kız sen bilirsin. Dedim.

Kızsam dahi senden nefret edemem. Hiç kimse kızından nefret edemez.

Sanırım şeytanın kızı olacak kadar kötü biriydim. Ayağa kalktım. Odama ilerlerken onun benden önce gittiğini biliyordum.

Odaya girdiğimde Jungkook'un telefon sesi yankılandı odada. Jungkook irkilerek uyanırken telefonuna uzandı. Kimin aradığına bakarken kaşları şaşkınlıkla havalandı. Telefonu açtı.

Dark Lord ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin