7

4.3K 300 171
                                    

Onu yatağıma yatırdım. Ayakkabılarını çıkarıp ceketini çıkardım.

-Istiyorsan gömleğini de çıkarabilirsin. Rahatsız olmam dedim.

-Halim yok dedi.

-Senin için çıkarmamı ister misin? Diye sordum.

-Bu kadar görmek istediğini bilmiyordum. Dedi.

-Hastayken bari dalga geçme. Diyerek düğmelerini açmaya başladım.

Gömleğini çıkartıp kenara düzgünce koydum. Kıyafet odama ilerleyip takılarımı masanın üzerine bıraktım. Diğer takılarımı Jungkookta bırakmıştım. O saatimi seviyordum. Neyse daha sonra verebilirdi.

Şort ve bol bir tişört giydim. Makyajimi çıkarıp Jungkook'un yanına yattım.

Beni bekliyormuşçasına...

-Seni bekliyordum. Diyip belimden tutup kendine çekti. Zaten beni bekliyormuş.

Kafamı boyun girintisine koyup gözlerimi kapadım. Kokusu sakinleştiriyordu. Kendimi bırakırken uykuya dalmam zor olmamıştı.

Uyandığımda her yer karanlıktı. Içimi bir korku sararken Jungkook'un bedenine biraz daha sarildim. Nefes düzenim bozulurken belime sarılan kollar sıkılaştı.

-Dark Lord'undan korkman hoşuma gidiyor. Dedi. Ses Jungkook'a ait değildi.

Korkuyla geri çekilirken bu karanlıkta bile belli olan kırmızı gözlere baktım.

Korkuyla geri giderken yataktan düşücekken havada asılı kaldım. Kalp ritmim tamamen bozulurken ellerim titriyordu.

-Sizi ödüllendireceğimi söyledim. Sadece beni tamamen özgür kılmayı başarın. Beni bu bedenden çıkardığında bu bedene zarar vermeyeceğim. Aksine hem seni hem bu bedeni ödüllendireceğim. Eğer bana hizmet etmek için yeterince zeki değilseniz ikinizde ölmelisiniz.

Yavaşça yere inerken ben korkudan bayılırken Jungkook kendine gelmeye çalışıyordu.

...

Boynumda hissettiğim soğuklukla gözlerimi açtım. Anında oturur pozisyona geçerken başımı tuttum. Ağrıyordu.

-Olanlardan haberim var. Açıkçası biraz değişik bir deneyim. Geri plândayım. Her şeyi görebiliyor duyabiliyorum. Ama müdahale edemiyorum. Dedi.

-Işığı yakar mısın? Diye sordum.

Şeytan gerçekten onun içindeydi. Sanırım bu durumda ışığı benim yakmam gerekiyordu. Tabi ben bunları düşünürken ışık çoktan yakılmıştı.

Elindeki ıslak bezi cekmecenin üzerine koyup tekrar yanıma oturdu.

-Hyuna iyi misin? Diye sordu.

-Midem bulanıyor dedim.

-Yemek yemelisin. Dedi.

Yaklaşık 2.5 gündür yemek yemiyordum. Sadece su içiyordum. Alışık olduğum bir durumdu. Gözlerimi ona çevirdim. Kahverengi gözleri görmemle biraz daha rahatladım.

-Uyandıktan sonra yerim. Şimdi uyuyalım. Işık açık kalsın. Dedim.

Kafasını sallayıp tekrar yanıma yatarken bu sefer o da tereddüt ediyordu. Şahsen ben o yanim da diye hem korkuyor hem de rahat hissediyordum.

Yorganin altına girerken ona arkamı döndüm. Cenin pozisyona geçerken yorganı boynuma kadar çekmiştim. Kaybolmak istiyordum.

Rüyamla birlikte gözlerimi açtım. Jungkook uyuyordu. Lambadan rahatsız olmaması için ayağa kalkıp lambayı kapattım. Çalışma masamin ışığını yaktım.

Dark Lord ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin