Biraz daha Jungkook'un ağzından yazmak istiyorum. Onunda duygularını öğrenebilmek için.
Jeon Jungkook
Içeri de Hyuna'yı yalnız bırakmak istemediğim için soğuk zeminden kalktım. Kalkacak halim yoktu. Ancak bunu Hyuna için yapabilirdim.
Üzerimi değiştirip Hyuna'nin yanına kıvrıldım. Ona doğru yaklaşıp bir kolumu karnının üzerinden ona attım. Onu kendime çekersem canı acır diye korktuğum için ben yaklaştım ona.
Kafamı boynuna koyarken hiç kıpırdamadan yatıyordu. Düzenli nefes alışverişleri beni de sakinleştirirken parmaklarımızı birbirinden geçirip elini tuttum.
Az önce ağladığım için akan burnumu çektim. Hyuna bana doğru dönerken uyandığını anlamıştım.
Kollarını boynuma dolarken burnu saçlarımda gezinde bir süre. Küçük bir öpücük bahşetti saçlarıma.
Ardından yorgun olmalı ki bir kez daha daldı uykuya. Ben de uykuya dalarken içim rahat değildi. Ne olduğunu deli gibi merak ediyordum.
Tüm gece boyunca Hyuna'nin en ufak hareketinde gözlerimi açıyor ve onu kontrol ediyordum. Bu yarim uykular beni oldukça yoruyordu. Ancak elimde olan bir şey değildi. Hafif açılmış üstünü düzelttim.
Elini dahi kıpırdatsa anında uyanıyordum. Vücut ısısı anlamadığım bir nedenden dolayı düşüktü.
Tekrar uykuya daldım. Sanırım bu sefer daha uzun süre uyumuştum. Çünkü etrafın aydınlandığını görebiliyordum.
Hyuna acıyla inlerken elim kalbinin üzerindeki eline gitti.
—Hyuna hastaneye gitmemiz gerekiyor mu? Neyden dolayı olduğunu anlatmalısın bana. Dedim.
—Gerekmiyor dedi sıklaşan nefeslerinin arasından.
Cenin pozisyonuna geçerken eli yine kalbini sıkıyordu.
—Dark lord bir şey yapamaz mısın? Diye sordum son çare olarak.
—Uyut onu Jungkook. Bu acı çekmeyeceği anlamına gelmez. Yalnızca sen görmezsin. Bu fizikselden çok ruhuna işlenen bir acı.
—Neden bu halde? Diye sordum çaresizlikle saçlarını okşarken.
—Sana anlattığım hikayeyi hatırla. Son zamanlarda zekânı kullanamıyor gibisin.
Söylediği şeyle kaşlarımı çatarken banyoda Hyuna'yı yıkarken söylediği sözler zihnimin derinliklerinden çıktı.
—Bir meleğin güçlerini kirletirsen ne olur biliyor musun Jungkook?
Elbette bilmiyordum.
—Vücudunda dayanılmaz ağrılar hissedersin. Acılar. Bunlar seni bayıltmaz. Çünkü bedeninde bir güç var bunlar senin ufak ağrılarından daha güçlüdür ve bedenini ayakta tutarak iyi bir şey yaptığını sanarlar. Öyledir de. Çünkü bayıldığında tepki veremese dahi acıları devam eder. Bir meleğin gücünü kirlettiğinde güç içinde tamamen bağımsızlaşır. Kontrol etmeyi öğrenmen şart olur. Bunu beceremezsen o güçler seni mahveder. Meleğin saf gücü boyun eğdirilmiş bir güçtür. Ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lord ~Jeon Jungkook
FantasyŞeytanın yazdığı iddia edilen bir kitapta kesinlikle önlerine çıkan ilk ayini yapmamalılardı.