14

3K 227 66
                                    

Saçlarımı iki yandan toplayıp telefonumun kılıfını degistirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı iki yandan toplayıp telefonumun kılıfını degistirdim. Makyajımı yaptığımda kesinlikle seçimiydim. Kendi halime gülüp pembe spor ayakkabılarımı giyindim.

—Oppa~ sence bugün nasıl olmuşum? Diye sordum Jungkook'un koluna yapışıp dudaklarımı büzerek sorarken.

—Sen... fazla sevimlisin. Ah sanırım öpeceğim.

Ellerini yanaklarına koyup sıktı ve öne çıkan dudaklarımı öptü.

Kıkırdadım.

—Bana çilekli dondurma al~ dedim. Aegyo yapıp duruyordum.

—Bu hâlini asla unutmayacağım. Ve bundan sonra sinirlensen hile bu halini gördükten sonra seni ciddiye almamı bekleme dedi gülerken.

Tavsan dişlerine dudaklarımı bastırırken dudaklarımla kavradım. Ne yaptığıma anlam veremezken dişlerini emdim. Dilimi onun ön dişlerinde gezdirirken geri çekildim ve dudaklarımı yaladım.

—Değişik fantezilerim vardır dedim gözlerimi kısılana kadar sevimlice gülümsedim.

—Az önceki yaptığın şeyden sonrada bu halde olduğuna inanamiyorum dedi.

Onu şaşırmıştım.

—Bebek gibisin Kookie~ Kurabiye yemek istiyorum dedim kelime oyunu yaparak.

—Içimde şeytan varken olmaz. Yalnızca beni yiyebilirsin dedi.

Şaşırma sırası bendeydi. Beni az önce dark lorddan kıskanmıştı. Sanırım beni sevdiğine emin olabilirdim. Gerçi öylece şuan tehlikeli bir göreve gidiyordum.

—Iyi öyle olsun. Dedim ve omuz silkerek çekmeceye ilerledim. Silahı çıkarıp belimin arkasına koydum. Bir kaç defa zıplayıp düşmediğine emin oldum.

Elime toz pembe çantamı aldım.

—Ben gidiyorum oppa~ telefonun açık olsun. Senk arayabilirim~ dedim aegyo dolu cümlelerimle.

—Seni bir bebek olarak göreceğim hiç aklıma gelmezdi.

—Muhtemelen ilk ve son kez görüyorsun. Özüm bu değil çünkü dedim normal sesimle.

Bu tipe bu seksi ses yakısmıyordu. Görüntümle zıtlaşıyordu.

Evden çıkıp adamın telefonuma gelen konumuna baktım. Taksiye binip konumu söyledim.

Geldiğimizde sevimlice teşekkür edip arabadan indim. Gözlerim etrafta dolaşırken onu görmüştüm işte. Siyah takım elbisesiyle bankta oturmuş öylece duruyordu.

Yanına ilerledim.

—Afedersiniz. Fotoğrafmı çekebilir misiniz? Diye sordum çocuklaştırdığım sesimle.

Gözleri beni bulduğunda dikkatle dinliyordu. Gözlerim kisilana kadar gülüp iki elimle telefonumu ona uzattım.

—Sana dondurma ısmarlamama izin verirsen çekebilirim dedi.

Dark Lord ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin