—Hiç bir zaman yanında oturan katilden haberin olmaz biliyor musun? Diye sordu Jungkook.
—Biliyorum. Ancak bundan senin katil olduğundan başka bir sonuç çıkaramıyorum dedim.
—Seni evime götürme amacım öldürmekti. Dedi.
—Ne yazık. Artık öldüremezsin. Diyip güldüm alayla.
—Dark lordun kızını öldürürsem muhtemelen beni ateşinde yakar dedi.
Yüzündeki bu garip katil ifadesi onu gerçekten aşırı seksi ve korkunç gösteriyordu. Ancak onun beni öldürmeyeceğinden emindim.
Yemeğimi sakinlikle yiyordum.
—Tarikat için öncelikle uygun yerlere gitmeliyiz. Şehrin dışına doğru terk edilmiş bazı mahalleler var. Genelde cinayetler orada işleniyor. Eminim ki o tarz boş bir yerde ayinlerde yapılıyordur.
—O zaman ben hazırlanmaya gidiyorum. Yolda alışveriş merkezine uğrayıp sana kıyafet alalım. Dedim.
Kafasını salladı. Odama çıktım.
Üzerimi giyindim. Ne istersem onu giyen biriydim. Dudaklarıma koyu renk rujumu sürdüm. Siyah topuklu botlarımı giyip çantamı aldım.
Kitabı dolabımın içindeki gizli bölmeye yerleştirdim. Kitapların pesinde bu kadar çok kişi varsa kesinlikle onu iyi saklamalıydım.
Siyah saçlarımı tarayıp küpelerimi taktım. Saçımı yana atıp tek tarafını kulağımın arkasına sıkıştırdım. Uzun salkımlı küpem bu şekilde güzel görünüyordu.
Arabanın anahtarını aldım. Reşit olmamam sürmeyeceğim anlamına gelmiyordu.
—Doyduysan kalk artık gidelim. Zaten tüm günümüzü alıcak. Dedim.
Telefonumdan aramaları kontrol ediyordum. Annem de aramıştı. Onu pas geçip 3 kere arayan babamı aradım.
—Efendim baba? Diye sordum acar açmaz.
—Jeon Jungkook'la birlikte misin? Diye sordu.
—Evet. Hatta yakında onunla birlikte yurt dışına çıkacağız. Okulumu sen ayarlarsın değil mi? Diye sordum.
—Git ve eğlen. Dedi.
—Teşekkürler diyerek kapattım.
—Bu kıyafetle mi geliceksin? Diye sordu Jungkook.
—Evet. Bugün farklı yanlarımı görüceksin. Bu seksi yüzün arkasındaki daha seksi bir kadını görüceksin.
Güldüm.
—Ciddi olduğunda gözlerinde yanan ateş kesinlikle beni azdırıyor dedi.
—Duyduğum en güzel iltifat teşekkürler. Şimdi gidelim dedim kapıya ilerlerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lord ~Jeon Jungkook
FantasyŞeytanın yazdığı iddia edilen bir kitapta kesinlikle önlerine çıkan ilk ayini yapmamalılardı.