“Geldik.” Dedi Seth beni süzerken. O sırada gözlerimi kendime indirdim. Kahretsin nefes nefeseydim. Durumum çok fenaydı. “İyi misin?” diye sorduğunda ise nefesimi düzene henüz sokamadığım için başımla onayladım. Arabadan indiğimde elimi tutup gözlerime baktı. “Rüyanda adımı fısıldıyordun.” Dedi. O anda utanarak başımı öne eğdim. “Bir sorun mu var, Derin?” Neyse ki rüyamda ne olduğunu anlamamıştı. Ya da anlamıştı ve bana çaktırmıyordu. Üzgün bir ifadeyle gözlerine baktım. Rüyalarım o kadar gerçekçiydi ki kesinlikle kafayı yiyordum.
“Tek sorun en güzel anında gerçek olmadığının farkına varmam!” bana anlamayan bakışlarla bakarken omuz atarak yanında geçtim ve Danny’ye yetiştim.
Süit olan odaya geldiğimizde ilk etrafa bakındım. İki yatak olan bölmesi, iki bölme arasında oturma odası ve karşısında küçük bir mutfak vardı. Kesinlikle rüyamdaki ile aynı değildi. Büyük bir hayal kırıklığıyla oturma odası diye ayrılan kısma geçtim ve oturdum. Neden rüyalarım bu kadar gerçekçiydi ve neden her seferinde yaşadıklarım inanılmaz derecede daha da güzel oluyordu?
Cevap ortadaydı. Âşık olduğum adamın kendisi harikaydı. Bana öyle bir dokunmuştu ki o dokunuşları beni tamamen esiri etmişti. Benim yerimde kim olsa kesinlikle onlarda bu adamın karşısında dut gibi sarhoş olurdu.
Bu düşünce içime birden kıskançlık sapladı. Amerika’da kaç kızla birlikte olmuştu acaba? Onun dönmesini bekleyen kaç kız vardı? Birden başparmağımı kemirip bacaklarımı titretmeye başladım. Acı ona âşık olduğumu anladığım günden buyana kalbime saplanmıştı ve ne yaparsam yapayım gitmiyor, her gün daha da büyüyordu.
İkisi deli gibi titrettiğim bacağa şaşkın bir şekilde bakarken ok gibi yerimden fırlayıp üstümdeki montu çıkardım. “Banyo yapmam lazım.”
Seth, gözlerini birden gözlerime dikti. Acaba rüyamda sayıklamış mıydım? “Uzun sürmesin.” Derken tek kaşı havadaydı. Başımla onaylayıp tam kapıya doğru gidiyordum ki durdum. Omzumun üstünden Seth’e baktığımda bana baktığını gördüm. Rüyamın gerçekleşmesini o kadar çok istiyordum ki! Ama bu imkânsızdı. Ben normalde o kadar rahat değildim. O da normalde o kadar cesur değildi.
“Benim için banyoyu kontrol etmeyecek misin?” diye sorduğumda Danny kıkırdadı. Ama Seth kafasını başka yöne çevirip iki yana salladı. Kesinlikle rüyamda sayıklamıştım. Hızlı adımlarla banyoya girip pantolonumdaki silahları çıkarıp mermere koydum. Tamamen soyunduktan sonra duş başlığının altına girdiğimde kapı tıklatıldı.
“İçecek bir şeyler alacağım. İstediğiniz bir şey var mı?” diye sorunca Danny farkında olmadan tuttuğum nefesi bıraktım.
“Sıcak çikolata iyi olurdu!” diye bağırdım.
“Tamam!” dediğinde Seth’le yalnız kaldığımızı fark ettim. Bu yalnız anı kesinlikle değerlendirmeliydim ve bu yüzden banyodan hemen çıkmalıydım. Hızlı ve heyecanlı bir şekilde bir kez saçımı şampuanladıktan sonra vücudumu da şampuanladım. Banyodan çıkmak üzere havluya sarındım ve temiz kıyafet aradım. Ama yanıma kıyafet almadığımı fark edince gülümsedim. Kesinlikle şanslıydım. Kapıyı aralayıp kafamı uzattım.
“Şey, yanıma kıyafet almamışım. Bana bavulumu getirir misin?”
Seth, ayağa kalkıp bavulumu aldı ve bana getirirken kapının tam önünde donakaldı. Aralık kapıdan sadece küçük bir havluya sarınmış olduğumu yeni fark etmiş olmalıydı. Hiç bozuntuya vermeden bavula uzanmak için kapıyı biraz daha açtığımda Seth, dişlerini sıktı. Ben içimdeki kahkahamla bavula eğilip uzanırken ise kolumdan yakaladı. “Bunu bilerek yaptığını biliyorum! Çünkü yaptığın tek şey insanları çıldırtmak!” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMAM DEGIL SEVGİLİM OLUR MUSUN? (Komando Serisi -I-)
RomanceBelindeki silahi hizlica cekip aldim ve korumaligi indirip gozlerine baktim. Korkuyla acilan gozlerle bakiyordu. Olduğu yerde tas kesilmisti ve cenesindeki kaslarin segirdini, alninda biriken ter damlaciklarini cok net gorebiliyordum. Silahi yukari...