《+18 icerik bulunmaktadır. 18 yaşından küçükler ve rahatsız olacaklar okumasın!》
"Kızı bulduk! Arabayı hazırlayın." Dedi ve temkinli adımlarla silahlarını bana doğrultarak yaklaştılar. "Ayağa kalk!" diye bağırdı içlerinden biri. "Ellerini görebileceğim şekilde tut!"
"İğneye ihtiyacım var!" dedim yalvaran ses tonumla. "Ama yaralıyım. Kalkabilecek durumda değilim!"
Bir tanesi silahını arkadaşına verip "Etrafa bakın. Kızın yanında iki adam vardı. Bir yerden çıkmasınlar."
"Onlardan kaçtım!" dedim. "Burada değiller. Onlardan kaçmak zorundaydım. Çünkü ihtiyacım olan onlarda yok! Yanında iğne var mı?" Adam sorumu es geçip önümde eğildi ve üstümde bir şey var mı diye ceplerimi kontrol etti. O sırada gözlerimi diğer adama çevirdim. Seth arkasından sessizce yaklaşıyordu. "Aslında cebimde bir böcek vardı." dediğimde adam anında ellerini cebime sokup aramaya başladı. Seth'te öndeki adamın ağzını tutup boynundan yakaladığı gibi sessizce işini halletti. Adam yere yığıldığında önümdeki adamı yakalayıp kollarını arkada birleştirdi ve ağaçlık alana doğru sürükledi. Danny, kemerini çıkarıp onun ellerini bağlarken bende silahı alnına dayadım. "Eğer bağırırsan kuş beyinli, beynini dağıtırım!"
Adam korkuyla başını sallayınca Seth, ağzını bıraktı. "Bak ben sadece görevimi yapıyordum." Dedi.
"Senin görevin yirmi yaşındaki bir kızı kaçırıp uyuşturmak mı?" dedi Danny öfkeyle adamın önünde eğilirken. "Senin gibilerin cezası ne olur sence? Adam kaçırma var, uyuşturucu var, adam öldürme var..."
"Bakın, yemin ederim kimseyi öldürmedim. Sadece bana kızı bulup onlara ulaştırmam gerektiği söylendi."
"Bence bu o kadar da masum değil." Dedim silahı kafasına daha da bastırarak. "Yaptığın iş malum ve sen bunun bilincinde olarak yapıyorsun. Para için yapıyorsun. Para için masum insanların hayatını karartıyorsun. Şimdi bize o Cankut şerefsizinin yerini ve neler planladığını söyleyeceksin. Bende bu iki koca adama seni öldürmemelerini söyleyeceğim. Nasıl anlaşma?"
"Bilmiyorum!" diye biraz fazla yüksek sesle konuşunca karnına tekme attım.
"Bir dahakine bu tekmeyi ben değil, yanımda gördüğün bu iki kas yığını atacak. O yüzden ses tonuna ve cevaplarına dikkat et!"
"Bir yerden bahsediyordu." Dedi adam korkuyla. "Tam olarak bilmiyorum. Ama orayı patlatırsa intikamının daha da büyük olacağını söylüyordu. Bu bahsettiği bir fabrika olabilir."
Danny bana bakınca "Babamın fabrikası. Ona haber versek iyi olacak." Dedim. Danny, telefondan mesajla babama haber verirken ben adama döndüm. "Benimle ilgili planı neydi?"
Adam kafasını öne eğince Danny, adamın yüzüne doğru eğilip "Bir soruyu daha es geçersen seni öldürürüm!" dedi.
"Seni ilk baş uyuşturucuya alıştırıp kaçmanı engelleyecek sonrada seni parayla kız kaçakçılığı yapan birisine satacaktı."
Elimdeki silah titreyince Danny elimi tuttu. Seth ise ne olduğunu anlayamadığı için sadece bana daha dikkatli bakmakla yetindi. Ama ben şoktaydım. Oradan kaçamamış olsaydım bütün hayatım bitmiş olacaktı. Birden ağlamaya başlayıp tetiği adamın alnına tekrar dayayıp "Seni öldürmemem için bana lanet bir sebep söyle seni şerefsiz!" diye bağırdım. Adam korkuyla geriye kaçtı. "SÖYLE!"
"Lütfen!" dedi adam ama gözüm dönmüştü.
"Beni savunmasız bulsaydın, sonucunun ne olduğunu bilerek beni o ite verecektin, öyle mi? Bence seni öldürmem gerekiyor. Bu bana yaptığını bir başkasına da yaptığının kanıtıdır. Sen ve senin gibilerin yaşamaya hakkı yok! Olmamalı!" Tam gözümü kapatıp tetiği çekiyordum ki Danny belimden yakalayıp kenara çekti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMAM DEGIL SEVGİLİM OLUR MUSUN? (Komando Serisi -I-)
RomanceBelindeki silahi hizlica cekip aldim ve korumaligi indirip gozlerine baktim. Korkuyla acilan gozlerle bakiyordu. Olduğu yerde tas kesilmisti ve cenesindeki kaslarin segirdini, alninda biriken ter damlaciklarini cok net gorebiliyordum. Silahi yukari...