Komando Kız

267 9 0
                                    

Kendimi tamamen toparlayıp aşağı indiğimde Seth şöminenin başında düşüncelere dalmıştı. Ama Danny silahları masaya koymuş, onları temizliyordu. Adımlarımı hızlandırıp Danny’nin yanına oturdum. Beni görünce gülümseyip işine devam etti. Ama bakışları bana bir şey ima eder gibiydi. Ya da ben yukardaki olanlar yüzünden fazla paranoyaklaşmıştım. Hem öpüşmek masumdu, öyle değil mi? Yani ben onu seviyordum. Amacım sevgimi iliklerime kadar yaşamaktı. Ya da onun gibi bir şey!

“Sence imkânsız mı?” diye sordum fısıldayarak. “Yani aradaki yaş farkı o kadar da fazla değil.”

Danny, gözlerini kaldırıp gözlerime baktı. “Buna hangi açıdan baktığınıza bağlı.” Derken ince bir çubuğa doladığı bezi silahın gövdesine soktu.

“Buradaki işi bitince bana veda etmeden gitmez, değil mi?” parmaklarımı birbirine dolayıp elimin titremesini gizlemeye çalıştım. “Yani, ona gitme dersem…” derin bir nefes alıp verdim. “…belki gitmez. İkiniz yine benim yanımda kalırsınız. Olmaz mı?”

Danny, bıyık altından gülüp işine devam etti. “Seth’i tanımıyorsunuz.” Derken ise suratı ciddileşmişti. Gözlerimi kıstığımda bezi çıkarıp salladı. “Yani iç yüzünü bilmiyorsunuz. Ama o gördüğünüz kişi acılarla nasır tutmuş birisidir. Bunu unutmayın.”

“En yakın arkadaşını ve nişanlısını kaybettiğini biliyorum.”

Bana tek kaşını kaldırıp “Bu acılarının sadece onda birini kapsıyor.” Dedi. Gözlerimi kısıp Seth’e döndüm. Şuanda burada varla yok arasında gibiydi. Sanki kendisiyle iç savaşı veriyor gibiydi. O koca gövdede ne saklıyordu? “Ona ve bana…” dediğinde bakışlarımı Danny’ye çevirdim. “…deli gibi âşık olduğu kızı hatırlatıyorsunuz.”

“Ne?” diye sordum şaşkınlıkla. Onun âşık olduğu bir kız mı vardı?

“Asker olmak bu hayattaki en zor iştir. Çok fazla düşmanınız olur. Ya da size kin besleyip intikam almak isteyenler…” gözlerini masaya indirdi. “Bunu o anlatmalı, Derin Hanım. Bu olayı anlatmak bana düşmez. Ama eğer ona âşıksanız ki bu gün gibi ortada o size asla o şekilde karşılık vermek istemeyecektir. Bunu unutmayın!”

silahları birleştirip pantolonundaki ve kemerindeki yerlerine sokmaya başladı. Ben ise anlattığı şey yüzünden yıkılmıştım. Neden bana karşılık vermek istemeyecekti ki? Bu çok saçmaydı. Oysa yukarıda beni öperken bunun tam tersini hissetmiştim. Şimdi ise bütün hislerim yerle bir olmuştu.

ж

İki gün dağ evinde kaldıktan sonra buradan ayrılma vakti gelmişti. Birlikte arabaya giderken Seth’e baktım. Beni öptüğü günden bu yana benimle hiç konuşmamıştı. Tek bir kelime bile etmemişti. Buda beni mahvediyordu. O öpüşten sonra yaptığı bu şey hiç hoş değildi ve canımı yakıyordu.

Arabada yanıma otururken ona baktım. Onunda yüzü acılıydı. Ama daha çok sert bakışlarıyla onu gizliyordu. Danny, kemerini taktı ve bir süre sonra küfür etti. Seth, bakışlarını ona çevirdi. “Ne oldu?”

“Marş basmıyor!” dedi. “Anahtarı çeviriyorum. Ama hiç ses gelmiyor.”

Seth, anında sert bakışlarıyla etrafa bakınmaya başladı. “Siz arabada kalın. Sende kapağı aç.” Dedi ve arabadan inip arabanın önüne gitti. Ama o sırada silah patlama sesiyle bir çığlık attım. Gözlerim korkuyla açılmış bir şekilde Seth'e çevrildi. Seth’in kolundaki kırmızı sıvıyı görünce ise tam arabadan iniyordum ki Danny, önden uzanıp kolumdan tuttu. Ofkeyle kolumu çekiştirdim.

“Derin Hanım, sakın dışarıya çıkmayın!” dedi. Ama bir silah patlama sesi daha yankılanınca korkuyla elinden kurtulmaya çalıştım. “Lütfen!” diye bağırdı. “Arabada kalın. Ne olursa olun çıkmayın!” kolumu bırakıp arabadan indi ve o sırada Seth’in ortadan kaybolduğunu gördüm. Neredeydi? Korkuyla başparmağımı kemirmeye başlayarak etrafa bakındım. Tam sağımdaki cama yapışmıştım ki bir kurşun çarpınca çığlık atarak geriye gittim. Allah’tan arabanın camları kurşungeçirmezdi. Lanet olsun! Burada saklanmış Seth’le Danny’nin gelmesini bekliyordum.

KORUMAM DEGIL SEVGİLİM OLUR MUSUN? (Komando Serisi -I-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin