Seyhan Duru
Bir gün önce
SEYHAN' DAN
Son üç yılı, Mahir Öztuna' nın şirketinin bir açıklığını yakalamak ile geçiriyordum. Ama her defasında bulduğum açık bir şekilde keşfedilip üstü kapatılıyordu. Bu durum son üç yıldır olduğu gibi yine sinirimi bozuyordu.
- Az kaldı Mahir Öztuna, yıllarca emeğimi verdiğim şirketten kovmak neymiş onu sana göstereceğim. Madem şirketini batıramıyoruz bende diğer mallarından başlayıp sevdiklerinle seni mahvederim.
Telefonumu çıkarıp adamım Yasin' i aradım.
- Efendim?
- Yasin, her şeyi ayarladın mı?
- Ayarladım efendim.
- Güzel, bu akşam orayı hallediyorsun. Ama unutma içinde hiç kimsenin olmadığına dikkat edeceksin ve sakın, sakın benzin kullanma.
- Merak etmeyin efendim.
Telefonu Yasin' in suratına kapatıp:
- Başlıyoruz Mahir Öztuna.
Şimdiki zaman
Evimdeki herkesi uzaklaştırdıktan sonra kafamı dinlemek için cam kenarına geçtim. Ama telefonumun çalmasıyla bu sessizlik yarım kaldı ve sinirim bozuldu.
- S... böyle telefonu.
Ayağa kalkıp pis işlerim için kullandığım telefonumu almaya gittim. Kayıtlı olmayan bir numaranın beni aradığını görmem ile telefonu açtım.
- Alo? Kimsin?
- Patron benim Yasin.
Dünden beri ulaşamadığım adamımın aradığını öğrenmem ile:
- NEREDESİN LAN SEN ALLAH' IN CEZASI?!
- Üzgünüm patron polisler peşimde olduğu için seni arayamadım.
- POLİSLER Mİ?! LAN SEN NE YAPTIN?!
- Patron, dağ evine Karan Öztuna ve arkadaşları gelmiş. Ben eve gizlice giren birinin intihar ediyormuş gibi gösterecektim fakat birine yakalanmam ile elimdeki benzin yere döküldü.
- LAN BEN SANA BENZİN KULLANMA DEMEDİM Mİ?!
- Biliyorum patron. Zaten kullanmayacaktım arabayı doldurmak için götürüyordum. Yakalanma korkusuyla ateşi benzine atıp oradan uzaklaştım. Ama şanşıma içeride bir kadın varmış. Her şey kazayla oldu patron.
- ŞANSINI S...?! BECERIKSIZ HERIF?! (sakinleşmek için derin bir nefes alıp verdim) Sana biriyle para göndereceğim, mekana git, oradan da hangi cehenneme gideceksen git. Ama sakın polislere yakalanayım deme. Polislere yakalandığını öğrendiğim an ölürsün. Ayrıca uzun bir süre yüzünü de görmek istemiyorum.
- Tamam patron. Bu arada sizi telefon kulübesinden aradım.
- EN AZINDAN BUNU AKIL ETMİŞSİN BECERİKSİZ HERİF?! Deyip telefonu suratına kapattım.
- ÇEVREMDE BİR TANE BİLE Mİ AKILLI OLMAZ?! S...?!! Deyip duvara yumruk attım.
KARAN' DAN
Dün gece aradığım arkadaşımın beni aramasıyla bizimkilerinin yanından uzaklaştım.
- Efendim kardeşim?
- Tahminin doğru kardeşim. Biri size kumpas kurmuş.
- Kim o Kamer? Hangi şerefsiz?
- Yasin Sönmez, diye biri. Tanıyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)
RomanceÜniversiteden beri tanışan sekiz kişilik arkadaş grubu üç aylığına izne çıkmalarıyla maceraya atılırlar. Ama bu macerada kaybetme korkusunu ve aşkın heyecanını zirvede yaşayacaklardır. Peki, kim kime aşık olacak? Kim kimi kaybetme korkusu yaşayacakt...