Bir sonraki haftasonu (Bursa'da)
AZRA' DAN
Bugün Zeynep ile Filiz' in yaşadığı aynı heyecanı bende yaşıyordum. Çünkü bugün Uğur ve ailesi beni istemeye geliyorlardı.
- Ayy, kızlar! Beklerken kafayı yiyeceğim ya!
Filiz gülerek:
- Öyle hissediyorsun ama yemiyorsun güzelim.
- Ben yiyeceğim az kaldı. (Telefonumdan saate baktım) Saat sekiz oldu nerede kaldılar?
Zeynep:
- Kızım bir dur, belki trafiğe falan takılmışlardır.
- Bursa' da mı?
Feray:
- Neden olmasın? Bursada da araba yok mu Azra?
- Var var tabi. Off! Ben ne dediğimi biliyor muyum? O değilde kızlar evlilik için acele ediyormuş gibi hissetmiyor musunuz?
Filiz:
- Neden öyle hissedelim ki? Ben hissetmiyorum. Sen hissediyor musun Zeynep?
Zeynep:
- Benim ki acele etmek değilde? Evlilikten ve o şeyden... şeyden korkuyorum.
Feray imayla bakış attı.
- Şey derken?
Zeynep utançla:
- Şey işte... birliktelik.
- Bende de o var.
Feray ile Filiz aynı anda rahat bir gülüş attı.
Filiz:
- Rahat olun hiçbir şey olmaz.
Zeynep:
- Yaşamadığın şey ile ilgili ne kadar emin konuşuyorsun Filiz?
Feray:
- Oldu mu kız yoksa? Çünkü o gözler o kadar çok parlamaz.
Filiz hafif utangaç bir bakış attı.
- Özelimiz olduğu için paylaşmak ne kadar doğru olur bilmem ama biz... Ömerle... (yatağın kenarıyla oynarken) birkaç defa birlikte olmuş olabiliriz.
Şaşkınlıkla:
- Bir kez de değil bir kaç defa! (Hızla yanına gittim) Gerçekten mi?
Filiz:
- Bunun hakkında size neden yalan söyleyeyim?
Zeynep:
- Cidden oldu yani. (Ağzını kapatıp) Oha!
Merakla:
- Çok acıtıyor mu? Yani o şey şeye... (Derin bir nefes alıp verdim) ondan işte.
Filiz:
- Belki ilk iki seferde ama sonra hissetmiyorsun. Yani ze... bünye alışıyor.
Zeynep:
- Vay arkadaş ya! (Gözü birden Feray' a kaydı) Sen hiç şaşırmamış gibi duruyorsun Feray. Yoksa Filiz' in bunu yaptığını biliyor muydun?
- Hayır, bende sizinle birlikte öğrendim.
- Senin bu cesaretli bakışların neyin nesi?
Feray:
- Cesaretli bakış mı? Cesaretlik bir durum yok ki ortada?
Zeynep, Filiz ile Feray' ın gözlerinin içine baktı. Sanki karşılaştırır gibi bakıyordu. Zeynep:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)
RomanceÜniversiteden beri tanışan sekiz kişilik arkadaş grubu üç aylığına izne çıkmalarıyla maceraya atılırlar. Ama bu macerada kaybetme korkusunu ve aşkın heyecanını zirvede yaşayacaklardır. Peki, kim kime aşık olacak? Kim kimi kaybetme korkusu yaşayacakt...