Birkaç gün sonra
ZEYNEP' TEN
Yangın olayından sonra kendimizi yine yollara atmıştık. Bugün ise Bozcaada da idik.
Normalde Çanakkale de olacaktık fakat Çanakkale' ye geldiğimizi öğrenen Fatih' in ailesi bizi Bozcaadadaki yazlık evlerine davet etmişti. Bizde ilk feribotla Bozcaadaya geçmiştik.
Demir malikanesine yaklaştıkça bedenimi bir heyecan sarıyordu. Oysa ortada heyecanlanacak bir şey yoktu. Ya da sevdiğim adamın ailesiyle tanışacağım için bu kadar heyecanlıydım.
Feray yanıma gelip koluma girdi.
- Fatih' in ailesiyle tanışacağın için heyecanlı mısın?
- Galiba.
Feray gülümseyerek:
- Rahat ol, Fatih' in ailesi çok iyi insanlardır. Ki Serpil Teyze' nin sana bayılacağına eminim.
- Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Daha önce annesinin senin dışında hiçbir kız arkadaşıyla tanışmadığını söylemiştin.
- Evet ama hep bana oğlunun söyle kız arkadaşı olsa ne güzel olur böyle kız arkadaşı olmasa anlaşamayız tarzında şeyler söyledi. Ve bil bakalım sen hangisisin?
Gülümsedim.
- Sanırım anlaşacağı kız arkadaşıyım.
- Aynen öyle. Serpil Teyze hep kendi gibi dobra kadınlardan hoşlanır. Tek oğlunda da değil bu yeğenlerinde olsun arkadaşlarının çocuklarında da olsun, böyledir. Bir de kadının erkeği susturma gücü olmasını ister, o kadın sevdiği adama yeri geldiğinde hayır demelidir der. Ki bunun sende çok iyi yaparsın.
- Fatih benden korktuğu için böyle diyorsun. Yoksa ona hayır diyemeyeceğimi çok iyi biliyorsun.
- Diyeceğinden eminim. Neyse dışarıda kaldık içeri girelim.Derin bir nefes alıp içeri giren Feray' ı takip ettim. İçeri irer girmez Feray mutlulukla:
- Serpil Teyzem, deyip Serpil Hanım' a sarıldı.
Serpil Hanım:
- Tatlı kızım benim, deyip Feray' ın yanaklarına öpücükler kondurdu.
Serpil Hanım' ın gözleri, Feray' ı öptükten sonra bana döndü. Başımla selam verip:
- Merhaba efendim.
Serpil Hanım içten bir gülümsemeyle:
- Efendim mi? Lütfen bana Serpil Teyze de güzel kızım. Yan yana gelemesek de görüşmüşlüğümüz var değil mi?
Haklıydı, Fatih' i görüntülü aradığında sürekli halini hatrını sorduğum insandı. Utangaç bir gülümsemeyle:
- Kusura bakmayın. İlk defa yan yana gelince ne diyeceğimi bilemedim.
Serpil Teyze yanıma gelip bana sarıldı.
- Ne kusuru? Hoş geldin güzel kızım.
Çekingen bir şekilde ellerimi Serpil Teyze' nin sırtına koydum.
-Hoş bulduk Serpil Teyze. (ayrıldıktan sonra) Nasılsınız?
-İyiydim sizi gördüm daha iyi oldum.
Fatih, annesinin arkasından göründü:
- Validem, mutfakta sarmaları gördüm. Yapmışsın? deyip annesinin arkasından ona sarıldı.
Serpil Teyze:
- Oğlum gelecek, en sevdiği yiyeceği yapmaz mıyım?
Fatih, annesinin yanağına sulu bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)
RomantiekÜniversiteden beri tanışan sekiz kişilik arkadaş grubu üç aylığına izne çıkmalarıyla maceraya atılırlar. Ama bu macerada kaybetme korkusunu ve aşkın heyecanını zirvede yaşayacaklardır. Peki, kim kime aşık olacak? Kim kimi kaybetme korkusu yaşayacakt...