Geçen senenin yazı
FİLİZ' DEN
Eski şirketimden çok fazla yurt dışı seyahati yaptığım için ayrılmıştım. Çünkü bir gün önce başka bir ülkedeyken ertesi gün kaçta Türkiye' ye dönersem döneyim patronlarım raporu vermem için beni şirkete çağırıyorlardı. Hem yol yorgunu olup hem de aynı gün içinde şirkette çalışmak beni mahvediyordu. Benim halimi gören ailemde benim için çok üzülüyordu. Onları daha fazla üzmemek adına o şirketten ayrılmaya karar vermiştim.
Şimdi çalıştığım şirket rahat olsada iş arkadaşlarım gezmeyi aşırı seviyor, sürekli beni bir yerlere davet ediyorlardı. İş arkadaşlarımla çok fazla sıkı fıkı olmak istemediğim için bu durum beni çok rahatsız ediyordu. Ama bir şekilde bu durumu idare edebiliyordum.
Beni rahatsız eden ama aynı zamanda mutluda eden başka bir sebep daha vardı. O da başvururken şirkete ortak olacağından haberim olmayan, yıllardır gizlice sevdiğim adam Ömer' in de bu şirkette çalışıyor olmasıydı.
İş arkadaşlarımın uzun zamandır istediği ama iş sebebiyle gitmek zorunda kaldığı Didim tatiline Ömer için gönüllü olarak katılmıştım. Bu durum iş arkadaşlarımı biraz şaşırtsada onlara katılmak istemem onları çok mutlu etmişti.
Ömer ile aynı üniversitede ve aynı sınıfta okumuştuk. Kendisi çok sevdiğim adam olmakla beraber üniversite hayatım boyunca daima yanımda olan arkadaşlarımdan biri olmuştu. Ömer' i çalıştığım şirkette ilk defa gördüğümde büyük bir şok yaşamıştım. Ömer, benim ismimi söylemek istediği an sözünü kesmiş, kendisini tanımamazlıktan gelip yanındaki patronuma kim olduğunu sormuştum. Ömer bu tepkime acayip şaşırmış ve neden böyle yaptığımı daha sonra bana bizzat sormuştu. Ben ise ona 'Şirketteyken arkadaşım değil, benim üstüm olan patronumsun. Şirkettekilerin geldiğin gibi senin arkandan konuşmasını istemiyorum. Aynı şekilde bende bu şirkete yeni katıldığım için, kendimi onlara sanki patronunu tavlamak isteyen bir kadın olarak göstermek istemiyorum. Lütfen ikimizinde iyiliği için benimle yeni tanışıyormuş gibi davranabilir misin?' demiştim. Bunu söyledikten sonra bir an gözlerinde hayal kırıklığını görsemde anında duygularını kapatıp bana ' Peki öyle olsun. Ama sana şirkette olduğumuz süre boyunca herkese davrandığım gibi davranmak zorundayım' demişti. Bende anlayışla karşılamış bunu kabul etmiştim. Ama daha sonra gerçek bir patron olarak bana kök söktüreceğini hiç düşünmemiştim. Gerçekten, iş yerindeyken çok farklı bir Ömer' e dönüşüyordu.
İş arkadaşlarımla yapacağımız Didim tatili, hem yeni bir iş için hem yeni ortağın aramıza katılmasını kutlamak için hem de normal bir tatil olması için bahane olmuştu.
Şirket patronları kendi özel arabaları ile Didim' e giderken biz çalışanları tuttukları otobüs ile gidiyorduk. Ömer, kendi arabasıyla gidebileceğimi söylesede kabul etmemiş otobüsle gitmemin bizim için daha doğru olacağını söylemiştim.
Şirkete katılan yeni bir çalışan olarak bu, benim için doğru bir tercihti. İzmir ile Didim arası otobüsle biraz uzun sürsede gerçekten eğlenceli ve çabuk geçmişti.
Didim' deki otele vardığımızda çekilen kura ile tek kişilik odada kalacaktım. Bu durum birçok iş arkadaşımı üzsede benim için çok iyi olmuştu. En azından bu kalabalıktaki gürültüden sonra akşam yatarken kafa dinleyebilecektim.
Odalarımıza yerleşmemizin ardından patronlarımız iş için küçük bir toplantı düzenlemişti. Toplantıda yeni yatırım projesi hakkında konuşmuştuk. Birkaç düzenlemenin ardından patronlarımız bize izin vermiş, Ömer Bey' in aramıza katılmasını kutlamak için organizasyon yapmamızı söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)
RomansaÜniversiteden beri tanışan sekiz kişilik arkadaş grubu üç aylığına izne çıkmalarıyla maceraya atılırlar. Ama bu macerada kaybetme korkusunu ve aşkın heyecanını zirvede yaşayacaklardır. Peki, kim kime aşık olacak? Kim kimi kaybetme korkusu yaşayacakt...