18.Bölüm

41 2 0
                                    

İki hafta sonra
(İstanbul yolunda, sabah 10 suları)

FERAY' DAN

Düzce' den çıkmış İstanbul yoluna girecekken Karan' ın telefonu çaldı. Karan telefonu açıp:

- Efendim baba? İstanbul' a girmek üzereyiz. Nerede? Sapanca mı? Anlıyorum seni babada daha önce niye haber vermedin? Tamam baba orada her şeyi ayarladıysan biz direk oraya geçeriz. Görüşürüz.

Şoför koltuğunda oturan Ömer' e:

- Ömer, kardeşim Sapanca' ya gidiyoruz.

Ömer başıyla Karan' ı onaylayıp direksiyonu Sakarya yoluna çevirdi. Karan'a:

- Sapanca' ya niye gidiyoruz?

- Babam Sapanca'daki eski ortağımızla yeni bir proje imzalamış. O yüzden birlikte Sapanca' da kutlama yapacaklarmış. Bizi de davet etti.

Filiz heyecanla:

- Biraz eğlenmekten zarar gelmez. Hep gezecek halimiz yok ya.

Uğur isyanla:

- Karan ile benim eğlenemeyeceğimize eminim. Eniştem bizi bir sürü insanla tanıştıracaktır. Ama siz eğlenirsiniz.

Azra:

- Bu kariyeriniz için iyi değil mi?

Uğur:

- Elbette iyi ama neredeyse dört yıldır iş hayatındayız ama tanışmadığımız insanlar bitmiyor. Bir kere bile öyle organizasyonda eğlendiğimi hatırlamıyorum. (Azra' yı sarmalayıp) Ama bu sefer eğlenmek için önemli bir sebebim var, çünkü sevgilimi annemlerle tanıştırmayı düşünüyorum.

Azra hızla Uğur' dan uzaklaşıp:

- Şaka yapıyorsun?

- Hayır hiç de şaka yapmıyorum. Seni gelecekteki eşim olarak annemle tanıştıracağım. Böylece annem seni yalnız bırakmamam için babamı uyaracak ve seninle bütün gün dans edeceğim.

Azra:

- Uğur, asla olmaz.

Azra ve Uğur dışındaki herkes güldü. Uğur:

- Neden?

Azra:

- Hayatım saçmalama. Daha ne kadar oldu sevgili olalı? Sen ailemle tanıştıracağım diyorsun. Olmaz öyle şey.

- Öncelikle ailemle daha önce zaten tanışıyordun. Annemi de çok sevdiğini hatırlıyorum. Hatta annem sadece halimi hatrımı sormak için arasada bir şekilde siz ikiniz muhabbet etmeye başlıyorsunuz ve beni unutuyorsunuz. İkinci olarak biz sevgili olalı bir ay olsada neredeyse on yıldır birbirimizi tanıyoruz. Kusura bakma birtanem, evlenmek için bir on yıl daha beklemeyeceğim.

Azra:

- En azından bir yıl beklesen?

Uğur, Azra' nın yüzünü avuçlarının arasına alıp:

- Pazarlık yok. Tanışacaksın, senin gururla sevgilim olduğunu söyleyeceğim, en yakın zamanda seni ailenden isteyeceğim, nişanlanacağız, en kötü ihtimalle...  bir yıl sonra bugün evlenmiş oluruz.

Azra isyanla:

- Uğur ya!

Uğur imalı bir gülüşle:

- Efendim sevgili karıcığım?

Azra utançla gülüp başını Uğur' dan çekti. Ömer:

- Uğur, kardeşim sen sevgilini ikna etmeye çalışırken ben seneye kadar çocuğumu elime almış olurum.

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin