AZRA' DAN
Aniden, hepimizin ortak karar vermesiyle kendimizi, Isparta' nın kayak merkezine atmıştık. Uğur ile ikimiz, üniversite zamanlarımızda buraya sürekli kaçsak da sekizimizin gittiği nadir zamanlar olmuştu. Şu anda da o nadir zamanlardan biriydi.
Üniversiteden sonra iş ve hayat koşuşturması sebebiyle buraya uzun zamandır gelmiyorduk. Ama şimdi çiftler olarak geliyor olmamızda ayrı bir muamma olmuştu. Tabi çok da güzel olmuştu.
- Kırk yıl düşünsem buraya bir gün çift olarak geleceğimiz aklımın ucundan geçmezdi. Üstelik (Filiz ve Ömer' e baktım) siz bir çocuk bekliyorsunuz. Bu inanılmaz bir şey değil mi?
Filiz karnını okşayıp:
- Öyle.
Ömer, eşinin elini öptü.
- Hala sizi eve geri götürmek istiyorum.
Filiz isyanla:
- Ömer bunu yola çıkmadan önce defalarca konuştuk. Merak etme, ne kayacağım ne de kendimi yoracağım. Sadece arkadaşlarımla vakit geçirmek istiyorum, bu kadar.
Ömer:
- Biliyorum hayatım ama doktor...
- Doktorun ne dediğini çok iyi biliyorum Ömer. Bunu bana anlatmana gerek yok.
Zeynep:
- Ömerciğim bilmiyorum ama farkında mısın? Böyle davranarak eşini asıl strese sokan sensin.
Ömer:
- Ben sadece onları düşünüyorum.
Karan:
- Düşündüğünün bizde farkındayız, Filiz de farkında kardeşim. Ama Zeynep' e biraz hak vermelisin.
Feray:
- Çünkü haklı.
Karan, Feray' ı gösterip:
- Öyle kardeşim.
Ömer Filiz' e dönüp:
- Pekala sevgilim, seni biraz daha sıkmamaya çalışacağım.
Filiz, eşinin yanağından öpüp:
- Teşekkür ederim sevgilim.
Onları izlerken bir an kendimi Uğurla onların yerinde düşündüm. Acaba Uğur' da hamile kaldığımda bu kadar üstüme düşer miydi? Ben bunu düşünürken Uğur:
- O değilde, ben Ömer' in bu kadar kısa sürede dediğini yapmasını beklemiyordum.
Merakla:
- Hangi dediğini?
Uğur:
- Hangi dediği olacak birtanem. Daha birkaç ay önce bana 'Sen Azra' yı ikna etmeye çalışırken ben seneye kadar çocuğumu elime almış olurum' demişti. Seni ikna etmek ne kadar kolay olmuş olsa da Ömerlerin bizden önce çocuk sahibi olmaları beni sinir ediyor.
Karan :
- Neden sinir ediyor kardeşim? Sizden önce çıkmaya başlayıp sizden önce evlendiler. Sizden öncede çocuk sahibi olmaları normal değil mi?
- Abi daha geçen hafta evlendiler. Ne ara hamile kaldı bu kız? deyip Filiz' i gösterdi.
Zeynep, ben, Feray ve Filiz aynı anda öksürmeye başladık. Fatih:
- Bunu, şu an, gerçekten sordun mu Uğur?
Karan:
- Salak Fatih bile anlamış sen hala anlamadın Uğur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)
RomanceÜniversiteden beri tanışan sekiz kişilik arkadaş grubu üç aylığına izne çıkmalarıyla maceraya atılırlar. Ama bu macerada kaybetme korkusunu ve aşkın heyecanını zirvede yaşayacaklardır. Peki, kim kime aşık olacak? Kim kimi kaybetme korkusu yaşayacakt...