Gece 10 gibi
FERAY' DAN
Karan ile slow şarkı eşliğinde dans ederken Karan kulağıma eğilip:
- Daveti Uğur' a bırakıp geriye kalan geceyi birlikte geçirelim mi?
Şaşkınlıkla gülümseyip Karan' a baktım.
- Sen ciddi misin? Bu davetin sahibi olduğunun farkında mısın?
- Evet farkındayım ama tek ben değilim Uğur da sahibi ve davetten önce benim için önemli olan şeyler, sensin ve seninle vakit geçirmek istemem.
- Ne tesadüf ki aynı şeyler benim içinde önemli.
Karan boynuma hafif bir öpücük bırakıp:
- Bu evet mi demek?
- Kesinlikle evet demek, der demez Karan elimden tuttuğu gibi beni pistten, bizi davetten çıkarttı.
İlerlerken:
- Bari Uğur' a haber verseydik.
- Mesaj atarım birazdan, çünkü geri dönmeye hiç niyetim yok.
- Pekii öyle olsun, deyip koluna girdim ve onu takip etmeye devam ettim.
Kapının önüne çıktıktan kısa süre sonra vale, Karan' ın arabasını getirdi ve Karanların evine doğru yola çıktık.
Kısa süren bir yolculuğun ardından eve varmıştık. Karan benden önce inip kapımı açtı ve inmeme yardımcı oldu.
- Teşekkür ederim, dedikten sonra tuttuğu elime bir öpücük bıraktı ve evin kapısına doğru beni yönlendirdi.
İçeri girdiğimizde Karan:
- Sana rahat kıyafetler getirmemi ister misin sevgilim?
- Çok iyi olur, elbisem beni rahatsız etmeye başladı.
- Sen burada bekle güzelim. Bende ablamın kalan eşyalarından herhangi birini getireyim.
- Tamam canım, deyip koltuğa oturdum.
Topuklu ayakkabılarımı çıkardıktan sonra ayaklarımda büyük bir rahatlama hissettim.
10 dakikalık geçen bir süreden sonra Karan salona giyinmiş bir şekilde gelmişti. Arya' nın eşyalarını bana uzatırken:
- Sen giyinirken bende bize bir şeyler getireyim güzelim, deyip saçlarımdan öptü ve mutfağa gitti.
Eşyaları alıp alt kattaki banyoya girdim.
Giyindikten sonra yüzümdeki makyajı sabunlu su ile çıkardım. Salondan Karan:
- Şömineyi yakıyorum birtanem.
- Olur!
Yüzüme son kez baktıktan sonra lavabodan çıktım.
Elbisemi ve topuklu ayakkabılarımı Karan' ın odasına bıraktıktan sonra salona sevgilimin yanıma geçtim.
Salonda göremediğim sevgilim ile:
- Sevgilim?
- Mutfaktayım canım.
Mutfağa doğru yöneldim ve sevgilimi duvara yaslanarak izlemeye başladım.
Karan bana bakıp:
- Neden orada duruyorsun birtanem?
- Hiiç, sadece bana ait olan bu yakışıklıyı bir süre izlemek istedim.
Ellerini belime dolayıp kendine çektikten sonra:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)
RomanceÜniversiteden beri tanışan sekiz kişilik arkadaş grubu üç aylığına izne çıkmalarıyla maceraya atılırlar. Ama bu macerada kaybetme korkusunu ve aşkın heyecanını zirvede yaşayacaklardır. Peki, kim kime aşık olacak? Kim kimi kaybetme korkusu yaşayacakt...