40.Bölüm

40 2 0
                                    

Ertesi gün

FİLİZ' DEN

Midemin bulanmasını hissetmem ile derin uykumdan uyanmış ve lavaboya koşmuştum. Dün düğünde yediğim her şey lavaboya girmemle bir anda çıkıvermişti. Kusmaya devam ederken saçlarımı tutan bir çift el hissettim. 

Midemden daha fazla şeyin çıkmayacağını fark edince elimi ve yüzümü yıkamaya başladım. Ömer saçlarımı tutmaya devam ederken:

- İyi misin?

Başımla Ömer' i onayladım. Tenimin ıslaklığını silmek için havluya yöneldim. Ömer elimden alıp tenimi kurulamaya yardım etti. Bittikten sonra:

- Sağol.

- Hastaneye gitmek ister misin?

- Gerek yok canım. Bir anlık bir şey.

Elinin tersiyle ateşimi kontrol etmeye başladı.

- Ateşinde yok ama yüzün sapsarı oldu birtanem. 

Yüzümdeki ellerini tutup öptüm.

- Ben iyiyim sevgilim. Tenimin rengide birazdan kendine gelir. Sen duşa gir bende bize kahvaltı hazırlayayım.

Ömer bedenimi kendine çekip saçlarımdan öperken:

- Kendine dikkat et tamam mı? Hasta olmanı asla istemiyorum.

- Tamam canım, söz.

Alnımı öptükten sonra lavabodan çıkmama izin verdi. Gülümseyip yürümeye başladım.

Tam lavabodan çıkmıştım ki ne olduğunu anlamadan gözüm karardı ve boşluğa düştüğümü hissettim.

ÖMER' DEN

Seksi geceliği ile lavabodan çıkan eşimi izliyordum. Fakat birden Filiz dengesini kaybetti. Düşeceğini anlamam ile hızla onu yakaladım. İçimi saran büyük endişeyle Filiz' e seslenmeye başladım.

- Filiz, canım? Filiz? 

Uyanmayacağını anlamam ile onu kucağıma alıp yatağa yatırdım. Salondaki sehpanın üzerinde kolonyayı hatırlamam ile salona yöneldim. 

Kısa süre içinde aldığım kolonya ile yatak odamıza geri döndüm ve eşimi uyandırmaya çalıştım. Filiz' imin aşık olduğum gözlerini açmasıyla bedenimi bir rahatlama sardı. Filiz:

- Ömer? deyip elini yanağıma koydu.

Yanağıma koyduğu elini öptüm. 

- İyi misin? Bayıldığını görünce çok endişelendim.

- İyiyim.

- Midenin bulanması ve baygınlık geçirmen normal değil sevgilim. Hastaneye gitmeliyiz, deyip yataktan kalktım ve gardıroptan bizim için birkaç eşya aldım.

Kısa süre içinde altıma bir eşofman üstümede bir tişört geçirdikten sonra yatakta yatan eşimi hafif oturtup onu giydirmeye başladım. Filiz beni durdurup:

- Ben kendim giyerdim sevgilim. O kadar kötü bir durumda değilim.

- Olsun. Ha sen giymişsin ha ben giydirmişim. Fark etmez, eşime bakmak benim görevim.

Gülümseyip:

- Peki öyle olsun.

İkimizinde hazır olduğuna emin olduktan sonra cüzdanımı ve anahtarlarımı aldım. Filiz' in bana yaslanmasını sağladıktan sonra ikimizide arabaya doğru yönlendirdim..

Filiz' i arabaya bindirdikten sonra bende şoför koltuğuna geçtim ve arabayı hastaneye doğru sürmeye başladım.

Bir süre sonra Filiz:

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin