32.Bölüm

47 2 0
                                    

Haftaiçi bir gün

KARAN' DAN

Yeni şirketin açılış töreni bu akşamdı ve misafirleri beklerken Uğur ve Feray ile muhabbet ediyorduk. Uğur:

- Off! Azra' sız bu gece nasıl geçecek?

- Geçer kardeşim geçer. 

Feray:

- Diğerleri de gelmedi ya? Ben de sıkılacağım siz insanlar ile konuşurken.

Uğur:

- Azra' m bu durumda olmasaydı o da gelecekti, Zeynep' te gelecekti e Zeynep ile birlikte Fatih de gelecekti.

Feray:

- Ömer ve Filiz de başka bir davette. İnşallah uğrayabilirler.

- Ömer, uğrarız dediyse uğrarlar Feray.

- Doğru söylüyorsun.

- O zaman izninle Feraycığım, görüşmem gereken insanlar var. Çok geç kalmam, deyip ona göz kırptım ve yanlarından uzaklaştım.

İki saat sonra

FERAY' DAN

Geçen iki saatte neredeyse bütün misafirler davete gelmişti. Yanımdaki Uğur' a:

- Eğlence ne zaman başlayacak? Sıkılmaya başladım.

- Beklediğimiz özel bir misafir var, onunla birlikte eğlenceyi başlatırlar.

- O zaman ben bir lavaboya gidiyorum. 

- Tamam canım, bende sen lavabodayken misafirlere hoş geldin derim.

- Tamamdır, deyip el çantamı aldıktan sonra lavaboya doğru ilerledim.

Kısa süre içinde işimi halledip salona geri döndüm. Salona girdiğimde alkış seslerini duyduktan sonra normal müziklere geçildiğini duydum.

- Sanırım, beklenen misafir gelmiş.

Bizim masaya geçip kokteylimden bir yudum aldım. 

- Uğur ile Karan birazdan gelir herhalde, deyip telefonum ile ilgilenmeye başladım.

Telefonum ile ilgilenirken birinin bana seslendiğini duydum. Seslenen kişiye döndüğümde uzun zamandır Amerika' da olan kuzenimi görmem il bir şaşkınlık yaşadım. 

Feza Taşkıran (32)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Feza Taşkıran (32)

- Feza?

- Feray' ım? deyince birbirimize sımsıkı sarıldık.

KARAN' DAN

Misafirlerle ilgilenmeye devam ederken gözüm masadaki Feray' a kaydı. Arkasını dönen Feray, Feza' yı görmesiyle ona sarıldı. İçimden 'Ne oluyor lan!' derken misafirlere:

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin