42.Bölüm

35 2 0
                                    

Sekiz ay sonra (Azra ve Uğur'un düğün günü)

AZRA' DAN

Nikah memurunun sorusuyla Uğur yüksek bir sesle:

- EVEET ! 

Cevabını verdi. Nikah memuru:

- Bende bana verilen yetkiye dayanarak sizleri birbirinize eş ilan ediyorum. Hayırlı olsun, deyip imza defterini bana uzattı.

Bende mutlulukla imzaladım. Uğur ve şahitlerde kendi adlarının bulunduğu yeri imzalayınca nikah memuru evlilik cüzdanını bana uzatarak:

- Gelin hanım... dedi.

- Teşekkürler, deyip mutlulukla salondakilere evlilik cüzdanını sallamaya başladım. 

Uğur belimden tutup beni kendine çekti ve belimi hafif eğiltip dudağımdan öptü. Ben başta abimden utansamda kollarımı Uğur' un boynuna dolayıp az önce olan nikahın farkına vararak ona karşılık verdim.

İlk dans müziğinin kulağımızı doldurmasıyla mutlulukla sahneye geçtik.

İlk dans müziğimiz normal düğünlerden farklı olarak hareketli bir parçaydı ve öğrendiğimiz adımlarla Uğur ile dans etmeye başladık. Keyifle dans ederken aniden gelen kadın çığlığıyla çığlığın olduğu yere döndük. Dönmemiz ile o çığlığın Filiz' den geldiğini ve Ömer' in endişeyle onu kucağına alıp salondan çıkartığını gördük. 

Aramızdan ilk şaşkınlığı atlatan kişi Uğur oldu.

- Gidiyorlar Azra.

Hızla Filiz ile Ömer' in peşinden koşmaya başladık. Annem kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

- Kızım siz nereye gidiyorsunuz? Düğününüz daha yeni başladı.

- Anne düğünüm şu an hiç umrumda değil abimle idare edin, deyip elini uzatarak beni bekleyen Uğur' un elinden tuttum. 

Uğur gelin arabasının şoför koltuğuna binerken ben şoför koltuğunun yanındaki koltuğa bindim. Kısa süre içinde Uğur gaza bastı ve önden giden Filizlere yetişti. Uğur:

- Deniz Hanım' a da bak sen resmen bizim düğünümüzü beklemiş. Biraz daha dursaymış ya.

Hafif sinirli bir ses tonuyla:

- Filiz orada can çekişirken sen düğünümüzü mü düşünüyorsun Uğur?

- Aşkım tabiki de hayır. Filiz ve Deniz' in sağlığı düğünümüzden daha önemli.

- O zaman saçma sapan konuşma.

- Aşkım niye bu kadar sinirlisin? Biraz sakin olur musun?

- Korkuyorum Uğur, onlara bir şey olmasından deli gibi korkuyorum.

- Filiz' in doktoru son kontrolünde her şeyin yolunda olduğunu söylemiş. Bu kadar korkma birtanem.

- Denerim. Ama çok endişeliyim.

Hastane kapısından içeri girdiğimizi gördüm.

- Bak hastaneye geldik. Şimdi her şey doktorların kontrolünün altında olacak, deyip arabadan indi. Uğur' un ardından bende indim. 

İnsanların garip bakışlarını umursamayıp sedyede giden Filiz' i takip ettik. Hastaneye girer girmez doktorla Filiz' i ameliyathaneye aldılar ve bize de ameliyathanenin önünde beklemek kalmıştı.

Filiz' in acı çığlıklarını duyan Ömer onunla acı çekip onunla çığlık atmamak için elini ısırıyordu. Bir yandan da Filiz ve kızı için dualar mırıldanıyordu. Zaten burada bulunan herkes onlar için dua ediyordu.

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin