27.Bölüm

36 1 0
                                    

Altı gün sonra

FİLİZ' DEN

Üç aydır aksattığımız işleri pazartesinden başlayıp salı gecesi bitirdiğimiz andan beri, günlerce bugün için hazırlık yapmakla uğraşmıştık.

Daha çok istemem için koşuşturmak da diyebiliriz tabi. Arkadaşım Azra heyecanla:

- Yaa inanmıyorum Filiz. Ömerler seni bugün istemeye geliyorlar. Şaka gibi.

- Şu an kendi istemem için hazırlandığımı bilmeme rağmen ben hala inanamıyorum Azra. Ömer resmen bir haftada evlenme kararı aldı ya.

Zeynep:

- Valla ne yalan söyleyeyim ben dediğini yapmasını beklemiyordum. En azından bu kadar kısa sürede. Çünkü evlilik ciddi bir karar.

Azra:

- Ben yaptığını çok doğru bulmasamda yanlış da diyemiyorum. Çünkü uzun zamandır tanışıyorlar ve ikiside aklı başında, meslekleri elinde iki yetişkin insanlar.

Feray:

- Orası öyle tabi ama bence bu istemeden önce bir evlenme teklifi almalıydı Filiz.

- Ne kadar evlenme teklifi benim için o kadar önemli olmadığını düşünsemde,  bir kadın olarak istemiyor değilim. Ama olmasa da sevdiğim adam ile mutlu olacağım. Bundan eminim.

Kızlarla hem sohbet edip hemde akşam için hazırlanmaya devam ederken telefonum çalmaya başladı.

- Feray, canım? Telefonumu getirir misin?

Feray:

- Tabi, deyip yatağımın üstündeki telefonu aldı, bana uzatırken:

- Ömer arıyor.

- Allah Allah, hayırdır inşallah, dedikten sonra telefonu alıp açtım. Biraz kızlardan uzaklaştıktan sonra:

- Efendim sevgilim?

- Odanın camında bakar mısın?

- Odamın camından mı? Deyip pencereye doğru yöneldim.

- Evet sevgilim, sadece o camdan bakmanı istiyorum.

- Tamam, deyip camı açtım.

Camı açar açmaz bana doğru gelen balonlara karşılaştım.

- Tut onları sevgilim, der demez ucundaki ayıcıkla uçan balonları yakaladım.

- Bunun üstünde bir kutu var.

- O kutuyu aç birtanem.

Balonları camın demirlerine bağladıktan sonra ayıcığın elindeki kutuyu açtım. Açtığım kutunun içinde taze koparılmış gül yapraklarıyla ve onların üstünde duran bir not ile karşılaştım.

- Notu eline almadan oku sevgilim.

Notu yüksek sesle okumaya başladım:

" Sev beni..
Bir ömür, sonsuza dek, ölene kadar demeden...
Süre koymadan, zaman bitmeden, vaat vermeden...
Bugüne şükredip yarına dualar ederken;
Huzuru içten, mutluluğu kalpten dilerken,
Sev ki benimle olmayı seveyim seninle bir ömür olmayı... "

Notu okumayı bitirir bitirmez kulağımda Ömer' in sesi yankılandı. Gözlerim anında aşağıdan bana bakan Ömer' e kaydı.

- Yıllarca öyle çok sevdim ki seni, beni sevdiğini bilmeden...
Yıllarca öyle çok bekledim ki seni, beni hiç sevmeyeceğini düşünürken...
Bir gün öyle bir baktın ki bana, imkansız dediğimin kadının beni sevdiğine inanmazken...
Dokunuşlarınla bana sevdiğini hissettirirken dedim ki o an... onsuz olmaz.
Ve sen sevgilim, bugün benimle bir ömür sürecek mutluluğumuza adım atar mısın? Benimle evlenir misin Filiz' im?

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin