44.Bölüm

34 1 0
                                    

Bir ay sonra

SEYHAN' DAN

Karan Öztuna' nın, kız kardeşimin bir sandalyede bağlı olduğu fotoğraflarını bana göndermesiyle delirdiğimi hissetmiştim. Benim kız kardeşim olduğunu benden başka kimse bilmezken Karan Öztuna bunu nasıl öğrenmişti? Oysa kız kardeşimin adı soyadı dahi bambaşkaydı.

Tekrar telefonuma özel numaradan gelen kız kardeşimin fotoğraflarına baktım. Üstelik fotoğrafların altında:

'Eğer babamın mallarına ve ihalelerine zarar vermeyi bırakmazsan kız kardeşini, babamdan bile fazla düşmanın olan düşmanına vermekten asla çekinmem.

Karan Öztuna'

- Eğer en büyük düşmanıma kız kardeşimi verirse onu sandalyeye bağlamakla kalmaz... (Gözlerimi kapatıp yutkundum) S....?! deyip masadakileri devirdim.

Çığlık atıp üstü boş olan masaya vurdum.

- SENİ MAHVEDECEĞİM KARAN ÖZTUNA?!

Kısa süre içinde aklıma gelen plan ile adamlarımı aradım.

Plan için gerekli şeyleri adamlarıma dağıttıktan sonra yüz maskemi alıp Bende arabama bindim ve Feray Çelik' in evine doğru yola çıktım.

Bir saatlik süren yoldan sonra Feray Çelik' in evine varmıştım. Arkamdaki arabada olan adamlarıma işaret verip eve nereden girmeleri gerektiğini gösterdim. Adamlarımın evin etrafını sardığına emin olduktan sonra ön kapıya gidip sessizce açtım.

Kısa süre içinde açılmasıyla gülümsedim ve sessizce:

- Ben geliyorum Feraay.

Evin içinde küçük adımlarla ilerlemeye başladım. Önce evin mutfağına baktım, orada kimsenin olmadığını görmem ile salon olduğunu düşündüğüm yere doğru ilerledim. Salonda şortlu pijamalarıyla kulaklığı kulağında film izleyen Feray ile karşılaştım.

Sessizce arkasına ilerleyip filme ne kadar odaklandığını kontrol ettim. Aksiyon dolu bir filmi izlediğini görmemle az önce aksiyonun ta kendisini yaşayacak olan Feray'a güldüm.

Adamlarımdan evde kimsenin olmadığını duymam ile cebimden bayıltıcı ilaç dolu şırıngayı Feray' a batırdım.

Feray boynunda hissettiği şey ile bana döndü. Beni görmesiyle:

- Kims... diyemeden gözleri kapandı.

- İyi uykular Feraycık.

Feray' ı kucağıma alıp evden çıkardım ve arabama bindirdim. Arkada baygın yatan Feray' a baktım.

- Bakalım nişanlın için neler yapabileceksin Karan Öztuna? deyip güldüm.

KARAN' DAN

Son zamanlarda yaşadığım iş yoğunluğundan dolayı Feray' ı çok ihmal ettiğimi fark etmiştim.

Her gün vakit geçirdiğim, her gün aynı yatakta yatıp aynı yatakta kalktığım nişanlımı son iki haftadır sadece arayabilmiştim. Bu yüzden daha fazla ofiste durmayıp nişanlımın yanına gitmeye karar verdim.

Telefonu elime alıp saatin 10 olduğunu gördüm. Feray' ın daha uyumadığını bilsemde yinede yanına geleceğimi haber vermek için onun numarasını tuşladım.

Bir süre telefon çalsa da açılmamıştı.

- Herhalde duşa falan girdi. (Gülümseyip) O zaman sevgilime sürpriz yapma vaktii, deyip ıslık çala çala ofisten çıktım.

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin