1.Bölüm

359 8 10
                                    

Feray, bir gün 6 yaşında parkta oynarken yaşıtı Fatih ile karşılaşır. Fatih' in korkak bir çocuk olduğunu fark edince onun koruyucusu olmaya karar verir. Bir süre sonra evlerinin yanına taşınan ailenin çocuğu olduğunu öğrenir. Bunu öğrendikten sonra devamlı Fatih ile vakit geçirince onunla çok yakın arkadaş olur. İlkokulu, ortaokulu, liseyi ve üniversiteyi birlikte okurlar.

Fatih ve ailesi, babasının öğretmen tayiniyle İzmir' e gelmiştir. İzmir' e geldikten sonra ilk tanıştığı kişi Feray olmuştur. Feray, ona arkadaş, abla ve kardeş olmuştur. Yıllarca onunla birlikte okumuş Feray gibi başarılı bir mimar olmuştur.

Karan ve Uğur anne tarafından kuzenlerdir. Fatih ve Feray gibi yıllarca birlikte okumuşlardır, onlar gibi mimarlık fakültesinden mezunlardır. Karan' ın babası zaten mimar olduğu için Karan babası gibi mimar olmayı tercih etmiştir. Uğur da yeteneğinden dolayı mimarlığı seçmiştir.

Filiz, ortalama geliri olan bir ailenin kızıdır. Ailesinin daha iyi bir geleceğe sahip olması için elinden gelen her şeyi yapmaya hazır olan ve ailesine çok sadık olan bir kızdır. Mimar olmak ise onun en büyük hayalidir.

Ömer, küçüklüğünden beri ailesinden doğru düzgün ilgi görmeyen, dışarı yansıtmasa bile içinde küçük bir çocuk barındıran baskın bir karakterdir. Çocukluğunu yansıtmak istediği tek bir kişi vardır. O da üniversiteyi beraber okuduğu Filiz' dir. Ömer, Filiz' i yıllardır karşılıksız sevmektedir.

Azra, Filiz gibi ortalama geliri olan bir aileden geliyordur. 10 yaşından beri babasız büyüyen Azra, en büyük destekçisi abisi Barış sayesinde mimar olmayı başarmıştır. Mimar olduktan sonra ailesiyle çok daha iyi bir hayat yaşamaya başlamıştır.

Zeynep, karadenizli ve agresif bir kızdır. Fatih' i yıllardır karşılıksız sevdiğinden Fatih' i Feray' dan çok fazla kıskanır. Ama kıskanmasına rağmen onların çok iyi arkadaş olduğunu biliyordur.

Bu sekiz kişi aynı üniversiteden ve aynı bölümden mezun olan çok yakın sekiz arkadaştır. Mezun olduktan sonra bile bu sekiz arkadaş asla birbirlerinden ayrılmamıştır.

Bu sekiz arkadaşın uzun zamandır karavanla Türkiye' yi seyahat etmek gibi bir hayalleri vardır. Ancak bu hayallerini mezuniyetlerinden dört sene sonra gerçekleştirme şansı yakalayabilmişlerdir.

FERAY' DAN

Kapının önünde ayakkabılarımı giyerken anneme seslendim.

-ANNE, BEN FATİHLERE GEÇİYORUM! HAZIRLANMASINA YARDIM EDEYİM. KESİN YİNE BİR ŞEYLER UNUTUR!

Annem:

-TAMAM KIZIM! BENİ GİTTİĞİNİZ YERLERDE HABERSİZ BIRAKMAYIN.!

-TAMAAAM!

Ayakkabılarımı giydikten sonra çantalarımı da alıp Fatihlere geçtim.

Zile bastıktan hemen sonra Serpil Teyzem kapıyı açtı. Serpil Teyzeme sımsıkı sarıldım.

-Fatih hazırlanıyor mu Serpil Teyze?

-Evet kızım hazırlanıyor. Ama sanırım bir şeyini kaybetti iki saattir onu arıyor.

-Ben şimdi bulurum kaybettiği şeyi.

Salonda Hakan Amcaya:

-Merhaba Hakan Amca.

Hakan Amca:

-Merhaba kızım, hoş geldin.

-Hoş bulduk, Fatih' in odasına çıkıyorum.

Hakan Amca' ya gülümsedikten Fatih' in odasına çıktım. Odasına girerken:

-Şapşal kankim ne yapıyorsun?

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin