29.Bölüm

39 2 1
                                    

Feray Çelik 😉

Ertesi gün

FERAY' DAN

Gün devam ederken işe kendimi kaptırmıştım.

Ta ki asistanım Sima' nın telefonumu getirip:

- Mehmet Bey arıyor, Feray Hanım.

- Hangi Mehmet Bey?

Sima:

- Akyol, Mehmet Akyol.

- Ver canım. (Telefonumu alıp) Alo Mehmet?

- Nasılsın Feray? İşlerin yoğun olduğu için mi asistanın telefonlarını açıyor?

- İyiyim Mehmet. Baya yoğun ya, bir daha üç aylık bir izne çıkmayacağım. Sen nasılsın?

- Bende iyiyim ama Özge iyi değil.

- Aaa ne oldu?

Bir hışırtı duydum.

- Seni özledim Feyay Abla.

- Ah! Canım. Öyle mi?

- Evet, Kayan abiyi de çok özledim. Bizi İzmiy de misafiy edebilir misiniz?

- Tabi güzelim, ne zaman gelmek istersin?

- Önümüzdeki haftasonuna ne deysin?

Hızlıca haftalık programıma baktım. Bu haftasonu önemli bir toplantım olmadığını gördüm.

- Olur canım. Hem de çok güzel olur. Şimdi dayını verir misin birtanem?

- Veyiyoyum. Feyay Abla seni istiyoy baba.

Yeniden bir hışırtı sesi duydum ardından Mehmet:

- Efendim Feray?

- Bu haftasonu cuma gününden mi gelirsiniz, yoksa cumartesi mi?

- Büyük ihtimal cumayı cumartesine bağlayan gece yola çıkarız. Yani gece yarısından sonra.Özge uçaktan korktuğu için arabayla geliriz.

- Anladım, direk benim eve geleceksiniz değil mi?

- Ya otelde kalırız ya da Karanlarda.

- Olur mu öyle şey? Benim misafirimsiniz tabiki bende kalacaksınız.

- Aynı evde dört kız kalıyorsunuz Feray. Özge neyse de benim orada kalmam doğru olmaz.

- Ben kızlarla konuşurum Mehmet. Koca ev elbet size de bir oda bulunur. Kısaca siz ne otele gideceksiniz ne de Karanlara. Ben şimdi kızları arayacağım sonradan sana haber vereceğim tamam mı?

- Israr etsem de kabul etmeyeceksin değil mi Feray?

- Aynen, az çok beni çözmüşsün Mehmetçiğim.

Mehmet gülüp:

- Tamam Feraycığım. Haberini bekliyorum.

- Okey, görüşürüz. Öp Özge' yi benim için.

- Tabi ki görüşürüz, deyip telefonu kapattı.

Hızlıca kızlara döndüm. Hepsiyle konuştuktan sonra kızların onayladığını mesajla Mehmet' e bildirdim. Telefonumu kenara bıraktıktan sonra:

- Evet Feraay. İş vakti. Ne kadar çabuk halledersen, gelen misafirlerinle o kadar çok ilgilenirsin.

Haftasonu

Kahvaltı için son tabakları koyarken kapının çaldığını duydum. Filiz ise kapıyı açmaya gittiğini söylemişti. 

Mehmet ile Özge' nin sesiyle salona doğru yöneldim. Beni gören Özge, koşarak yanıma geldi ve onu kucağıma aldım.

BİR DELİ SEVDA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin