2 Hafta Sonra
"Bayan Saygın.",
Bay Sparks'ın asistanı adımı söylediğinde oturduğum sandalyeden kalkıp yanına doğru gittim. Bir kaç saat önce teslim ettiğim Final projemin kritiğini alacaktım.
"Evet.",
Bay Sparks'a göre daha iyi olan asistanı elindeki not defterde yazılanları okumaya başladığında ben de küçük not defterimi çıkarıp söylediklerini yazmaya başladım.
"Ölçülerine, çizgi kalınlıklarına, layer panosundaki isimlendirmeye, lejantın boyutuna dikkat etmelisin. Projenin teknik kısmında bir kaç şeyin yerleri değişti.",
Elindeki flaşı bana uzattığında aldım.
"Burada nerelerin iptal edildiğini gösterdim, incelersin.",
"Teşekkür ederim.",
Projem ağır eleştiri almadığı için sevinçliydim. Not defterimi kapatıp çıkışa doğru yürümeye başladım.
"İnci!",
Asistan bir şeyi söylemeyi unutmuş olacak ki açtığı kapının önünde bana bakıyordu.
"Bu arada çizimin AA alabilir.",
Asistan göz kırptığını görünce mutluluktan delirmek üzereydim. Kapanan kapıyla birlikte zafer dansımı yapamaya başladım. Sanırım Bay Sparks'ın dersinden ilk AA alan kişi olacaktım. Bu mucizeydi.
Bu mutlu haberi vermek için Aras'ı aramıştım. Bir kaç dakika boyunca çaldırdığım halde açan olmamıştı. Sanırım duymuyordu, ya da sessizdeydi. Neyse gidip üzerimi değiştirdikten sonra evine uğrardım.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Yurt odamın kapasını açıp içeriye girdiğimde karşılaştığım manzaraya şok olmuştum. Alex masamın üzerine döktüğü tozu burnundan çektiğinde gözlerim yerinden çıkmak üzereydi.
"Sen ne yapıyorsun!",
"Kes sesini, duyan olacak!",
Almanca bağırdığında kapıyı kapattım. Başımın belaya girmesini istemiyordum. Özellikle müdirenin yeğeni tarafından.
"Alex bu yaptığın yasal değil! Bir de yurda sokmuşsun!",
Almanca konuşmaya başladığımda amacım kimsenin bizi anlamayacak olmasıydı. Çünkü öfkem yüzünden bağırarak konuşuyordum.
Alex beni umursamayıp masadaki tozdan biraz daha içine çekmişti. Resmen gözümün önünde uyuşturucu kullanıyordu.
"Alex seni şikayet etmeden önce o malı bana ver!",