BÖLÜM • 11

46.6K 1.6K 443
                                    

"Aslı?",

Bu kadını tanıyor muydu? Adının Aslı olduğunu öğrendiğim kız bakışlarını Aras'a çevirip gülümsedi.

"Sürtüklerin ne zamandır kapıyı açıyor?",

Kızın ben yokmuşum gibi gidip Aras'a sarılıp, hakkımda konuşmasına şok olmuş şekilde izliyordum. Neler döndüğünü sadece ben mi anlamıyordum?

"Aslı!",

Aras'ın uyarıcı sesini duyan kadın umursamayarak devam etti,

"Ne var? Parasını verde defolup gitsin.",

Niye sesim çıkmıyordu? Niye donmuş şekilde bu ikiliye bakıyordum? Konuşmayı unutmuş gibi hissediyordum.

"Aslı! Senin burada ne işin var?"

"Rüzgar, seni görmeye geldim.",

Rüzgar mı? O kız az önce Aras'a Rüzgar mı demişti? Ben mi yanlış duyuyordum?

Aras'ın bakışları bana dönüp baktığında bir damla göz yaşım akıp gitmişti. Vücudum sanki kitlemiş gibiydi. Hiç bir şey yapmadan olanları seyrediyordum.

"Hadi ama! Sen yapmayacaksan ben yapacağım.",

Kız Aras'ın yanından ayrılıp önüme geldi. Çantasını açıp içersinden yüklü bir miktarda para çıkartıp bana uzatmıştı,

"İşin bitti. Defol git artık.",

İngilizce söylediği cümle üzerine yüzüne baktım. Beni yabancı sanmıştı, en kötüsü beni Aras'ın sürtüğü sanmıştı.

Bir şey söylemeyip içeriye girdim. Askılıkta asılı duran siyah sırt çantamı ve kabanımı alıp evden çıktım.

"İnci, nereye gidiyorsun? İnci!,"

Aras kolumu tutup engel olduğunda hırsla kolumu elinden kurtarmaya çalışsamda başaramamıştım.

"Beni bırakmazsan polis diye bağırırım.",

Sessiz ve tehditkar çıkan ses tonum Aras'ın pekte umrunda görünmüyordu.

"İnci açıklamama izin verir misin? Lütfen!",

Açıklamasına izin vermeli miydim? Aslı denen kıza baktığımda onunda şok olmuş bir ifadeyle bize baktığını görebiliyordum. Kolumu Aras'ın elinden hırsla çekip konuştum,

"Tamam neyi açıklayacaksan açıkla! Öncelikle adının neden Aras değilde Rüzgar olduğundan anlatmaya başlayabilirsin!",

Kollarımı önümde dolayıp, yüz hatları gerilmiş adama bakıyordum. Açıklayacak nesi varsa dinlemeye hazırdım. Ama o pekte anlatmaya hazır durmuyordu.

"Ben de öyle düşünmüştüm.",

Tekrar çıkışa doğru yöneldiğimde arkamdan konuşmaya başladı,

"Adım Aras Rüzgar Cevheri.",

Elimin altındaki kapının kulpunu indiremeden olduğum yerde kaldım. Cevheri mi? Hırsla arkamı dönüp Aras'a baktım. Benimle dalga mı geçiyordu?

"Aslı Kal'ı alıp dışarıya çıkmanı istiyorum!",

"Ama abi?",

"Aslı hemen!",

Aras'ın gürlemesiyle Aslı Kal'ı alıp arkamdaki kapıdan dışarıya çıktı. Arasla birlikte apartmanın girişinde başbaşa kalmıştık. Az önce Aslı Aras'a abi mi demişti? Ben mi yanlış duyuyordum?

Aras evinin kapısını açıp geçmem için işaret yaptığında derin bir nefes alıp, avucumdaki çantanın sapını sıktım. Bunun açıklamasını deli gibi merak ediyordum. O yüzden açtığı kapıdan evin içerisine girdiğimde arkamdan Aras'ta girmişti.

CEVHERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin