BÖLÜM • 27

40.4K 1.2K 314
                                    

Kulağımı hafif bir melodi sesi dolduruyordu. Uyanmakla uyanmamak arasında kalmış gibiydim. Yanağıma kondurulan ıslak öpücükler sayesinde gözlerimi açtım. Aras'ın yeni yeni uzamaya başlayan sakalları yüzüme batıyordu. Bu canımı acıtmak yerine beni tahrik ediyordu.

"Günaydın gün ışığım.",

Aras'ın bu kadar enerjik olması hoşuma gitmişti. Genelde sabahları enerjik olan taraf ben oluyordum. Kulaklarımı dolduran melodinin komodinin üzerindeki Aras'ın telefonundan çalan şarkı olduğunu anladım. Sabah sabah oldukça keyifliydi belli ki.

"Hayırdır? Bu neşeni neye borçluyuz?",

Uykulu çıkan sesimle sorduğum soruya gülümseyerek cevapladı,

"Neşemi karımla gözlerimi açtığım ilk güne borçluyuz.",

Dediğinde kıkırdadım. Bana karım demesi hoşuma gittiği gibi komikte buluyordum. Ultra yakışıklı, zeki, yunan tanrısı gibi adamın bana karım diye hitap etmesi oldukça ironikti.

"Yaa çok tatlısın ama!",

Dediğimde gülümseyerek bana doğru yaklaştı,

"Tadıma bakmak ister misin? Uyarayım şeker komasına girebilirsin ama.",

Dediğinde dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Aras'ta bunu bekliyormuş gibi hemen karşılık vermişti. Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emdiğimde Aras'ta benim üst dudağımı emiyordu. Nefesimin kesildiğini hissettiğimde geri çekildim. Elim halen yanağını okşarken konuştum,

"Şeker komasına girmeye hazırım.",

Dediğimde Aras kollarını belime dolayıp beni altına almıştı. Bunu beklemediğim için ufak bir çığlık dudaklarımın arasından kaçıp gitmişti.

Aras dudaklarını boynuma bastırdığında kıkırdadım, gıdıklanmıştım.

"Çok leziz olduğunu söylemiş miydim?",

"Ya Aras..",

"Ya İnci..",

Benim taklidimi yaptığında kahkaha attım. Çok mu tatlıydı yoksa bana mı öyle geliyordu? Telefondaki şarkı yerini en sevdiğim şarkıcı olan Sia'nın Fire Meet Gasoline'na bıraktığında gülümsedim. Tam zamanında çalmaya başlamıştı.

Aras, üzerimdeki geceliğin askılarını indirdiğinde kalp atışlarım hızlandı. Siyah geceliğimin askıları kollarımda akıp gittiğinde içimdeki bordo bralet gün yüzüne çıktı. Dudaklarını braletin açıkta bıraktığı göğüslerimin üzerine bastırdığında, elleri arkamdaki kopçayı açmak için uğraşıyordu.

It's dangerous to fall in love
Aşık olmak tehlikelidir

But I want to burn with you tonight
Ama bu gece seninle yanmak istiyorum

Hurt me
İncit  beni

Aras'ı üzerimden itip hemen yanıma sırt üstü uzanmasını sağladıktan sonra üzerine çıktım. Bacaklarım iki yana açıp tam erkekliğinin üzerine oturduğumda Aras sesli bir şekilde inleyip arzu dolu bakışlarıyla bana baktı.

Altımdaki erkekliğinin yavaş yavaş sertleştiğini hissedebiliyordum. Onu bu kadar kolay etkileyebiliyor olmak bir kadının alabileceği en büyük hazlardan biriydi.

There's two of us
İkimiz

We're certain with desire
Arzudan eminiz

The pleasure's pain and fire
Zevk acı ve yangındır

Burn me
Yak beni

CEVHERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin