Taramul Folclor e tot ce ti-ai putea imagina si ti-ar fi frica sa iti imaginezi vreodata. Era vis, dar si cosmar, realitate si iluzie, halucinatie si constientizarea faptului ca, din pacate, existi.
Animalele puteau fi ca cele din povesti, precum unicornii ce reflecta soarele, cai nazdravani ce exista si in afara unui erou ce sa le dea importanta, chiar si cerbi cu piei de diamant, traind in ferme sau salbaticie, protejati. Din existenta obisnuita, se gaseau animale precum vulpile si lupii ce se ascund mai toata viata lor, ursii ce nu suporta sa fie perceputi, sau iepurii ce isi doresc sa fie intotdeauna in centrul atentiei. Ele traiau printre paduri si dealuri, se imbaiau in apele cristaline ale raurilor furioase si isi gaseau drumul in coltul camerelor oamenilor, gata sa le destainuie mituri cosmogonice si sa ii vada pierzandu-si mintile incet.
Flora era diversificata, dar nu ca cea de pe Pamant: puteai gasi atat flori-de-nu-ma-uita, lalele si rosii verzi, cat si copaci de smarald, trandafiri de clestar si salata ce te vindeca de orice boala. Erau patru anotimpuri, ce cresteau si ingalbeneau si scuturau frunzele. Venirea si plecarea lor, insa, nu oprea florile din a aparea, ba chiar aducea tipuri noi, deosebite, in fiecare an. Diferite otravuri si leacuri stravechi se puteau crea din acestea, insa doar samanii cei mai invatati stiau cum sa lucreze cu ele.
Lumea locuia pe dealuri si in paduri, munti si plaje gasindu-se rar si sporadic, sau deloc, pe Taramul Folclor. Legenda spune ca nu exista nicio usa de intrare, sau vreuna de iesire, in si din acest loc magic. Totusi, dintre soaptele noptii, de la spectrele din paduri, din adancurile fantanilor, se destainuia cu frica povestea unei pesteri adanc ingropate. Prin ea, in alta lume puteai pasi, pe aceasta a o parasi, acolo unde norii cadeau pe pamant si tu te faceai nevazut. Dar de asa ceva nu se vorbea, daca voia diavolului si mania zeilor nu o voiai asupra ta.
Regatul de Est si Imparatia de Vest erau doua dintre cele mai intinse teritorii ale Taramului Folclor, dar Taramul insusi nu era propriu-zis condusa de cineva. Multi pe Ileana Cosanzeana si Zana Zorilor regine le credeau, fiintele frumoase si eterne ce pareau sa fi fost acolo de la primele castele. Palatul lor era in mijlocul acelei lumi, pazit, intr-o vale inconjrata de izvoare. Regi si Regine erau si in alte locuri din Taram, Nobili si Cavaleri, oameni despre care s-a auzit din basme, dar si figuri ale caror povesti nu au fost impartasite inca.
Doua dintre acele povesti nespuse sunt cele ale lui Nasturel si a Arabellei, ce desi lumea Folclor au parasit, povestea lor in peretii imparatiilor si in casele oamenilor a fost zidita.
CITEȘTI
(emoji) inktober 2020 ✔
Teen FictionPROMPTS: 1. 👗🍂🌂 2. 🦋🍄🏮 3. 🤐👻🔪 4. 🐰🍥🌸 5. 🌾🌊✨ 6. 💌💀🥀 7. 🌌🐇🎶 8. 🦊🍂🌄 9. 💣💅👑 10. 💌🌈🎸 11. 🦌🍂☁️ 12. 🎂🎨🦋 13. 👁️👄👁️ 14. 🌊🌧️🌙 15. 👘👻🏵️ 16. 🔥🧞♀️🐲 17. 🧚💀♥️ 18. 🌻🐲🎃 19. 🌙🦉☕ 20. 🔮🌌🍄 21. 🐍🍄🍂 22. 🐇🔪🌈 ...