29.✨🧚🎃

8 1 0
                                    

DE TINUT MINTE!!!!!! CITESTE IN FIECARE ZI PENTRU A-TI AMINTI CINE ESTI!!!!!!!!!

1. Stelele nu sunt doar ceea ce vezi noaptea pe cer. Uneori sunt puncte stralucitoare de pe mare. Alteori, sunt oameni ce palpaie de fiecare data cand vorbesc cu tine, stralucind si vibrand cu fiecare cuvant ce le iese din gura. Fi atenta la luminile astea. Ai voie acum.

2. Uneori o sa intalnesti si zane, nu doar stele. O sa iti ceara sa le implinesti dorinte, din cuburi de zahar si sirop de ciocolata. Unele zane iti vor binele, dar altele... Mai bine sa nu ai incredere in ele. Sunt multe lucruri de nestiut, ascunse uneori in pungi transparente. Ai scapat de vocea din capul tau, nu lasa altele sa o inlocuiasca.

3. Poti sa sarbatoresti. Ai voie, chiar e necesar sa o faci. Permite-ti sa iei cutitul ala in mana. Sculptarea unui dovleac, gatitul unui tort, ba chiar si si atarnatul ghirlandelor nu mai reprezinta un pericol acum.

4. E in regula sa nu stii cine esti, sau sa uiti cine incerci sa devii. O sa vezi ca e okay sa spui ca nu esti sigura, ca nu stii, chiar un simplu nu, uneori. Iar daca cineva te va obliga... Ei bine, eu ti-am spus sa nu te increzi in zane.

5. Nu mai e aici. Nu mai e aici. Nu mai e aici. Respira.

(emoji) inktober 2020 ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum