69 : Fanatical fans

14 8 0
                                    

Kau fikir dengan hijab mata yang terbuka ni aku still boleh hidup senang macam orang lain?

Inilah benda silap yang orang lain selalu fikir. Orang macam aku ni kalau boleh pilih aku akan beri hijab ni dekat orang yang nak sangat. Bukan sebab apa, kau boleh brain tak bila nak makan ada yang dok tenung kau dekat penjuru dapur.

Bila masuk tandas, ada yang bergayut dekat merata tempat tak cukup lagi yang berani duduk atas bahu kau tu yang rasa berat sangat tu. Belum masuk lagi bila nak tidur ada yang bertenggek dekat almari dan baring bawah katil kau. Rasa nak lari daripada dunia ni pun ada.

Takpalah kalau muka 'dia' ni cantik ni tak ada yang terkeluar biji mata ada yang terkoyak bibir dengan muka colour hitam dan macam belakang kuali dah. Kau yang tengah baca ni adalah kat sebelah kau tu duk sengih-sengih, gayut-gayut sampai siap ready jadi bantal peluk malam-malam lagi.

Take care, yang penting kau kena rajin buat perintah yang Allah suruh dan kuatkan hati dan juga fizikal sebab dia suka orang yang lemah semangat ni. Tapikan jangan bodoh sangat nak seru benda ni kang dia datang tak mahu balik kau jugak yang susah. Setiap malam kot dia teman kau, kau saja yang tak boleh nampak siap baring sekatil lagi. Huhuhu.

ALONE (COMPLETE)Where stories live. Discover now