Гл.т. Лия
Взехме списъка от управителката и погледнахме да видим къде сме. Не. Това истина ли е!? Като видях кое име беше до нашето ми се подкосиха краката и залитнах. Готвех се да усетя твърдата земя, когато усетих две силни ръце около кръста си.
Гл.т. Джънгкук
Бях тръгнал към управителката, за да видя в кое бунгало съм и видях Лия. Точно в този момент тя залитна и тръгна да пада. Забързах, за да я хвана. Очевидно не го очакваше, защото се сгуши в мен и чух учестеното биене на сърцето й. Скоро се осъзна и се дръпна от мен, но се подхлъзна и падна като повлече и мен.
Гл.т. Лия
Не мога да повярвам сериозно ли пак паднах! И лицата ни са толкова близо..усещам приятния аромат на парфюма му. Погледнах го и осъзнах колко сме близо. Лиса явно беше твърде изненадана от гледката, защото нито я виждах да помага да се изправя, нито чувах да казва нещо.
Някой: Кук, хайде намерих къде с...Оуу!
Някой тръгна да вика Джънгкук, но явно като го видя в какво положение е, се стъписа.
Някой: Ъм..Кук..ти..
Нямаше време да довърши, защото реших, че е време да се изправя и бях засрамена затова просто му подадох ръката си в знак да се запознаем
Лия: Казвам се Лия, Лия Парк.-толкова е красив:За момент беше твърде объркан, но бързо се осъзна и подаде ръка да се здрависаме и каза:
Момчето: Приятно ми е Лия. Аз съм Ким Техьонг, но може да ми казваш само Тае или Ви.-усмихна ми се като показа 24 каратова усмивка.
Джънгкук прекъсна момента и каза:
Джънгкук: Е явно ние сме в една двойка бунгала 3 и 4. Хайде, да вървим!
Дамм, това беше което ме изненада толкова. Нямах нищо против Кук и Тае, но да съм толкова близо до момчета. Не знам, странно е за мен. В един момент усетих как някой ме дърпа и видях Лиса, която ме беше хванала за ръката и ме дърпаше след момчетата. Дали бунгалата са толкова близо колкото си мисля? Дали ще имат поне един 1 метър разстояние едно от друго? Е какво толкова се притеснявам няма какво да стане. Нали?След известно време намерихме бунгалата си. Когато с Лиса влязохме първото, което исках да видя е колко близо са бунгалата. Имаха обща стена! Дори обща врата, която свързваше двете бунгала. Беше като малка къща с две стаи. Не знам защо това ме тревожеше.
С Лиса подредихме дрехите си като аз заех по голямата част и после излязохме за вечеря. Не се случи нищо интересно като изключим,че Тае и Кук седнаха на нашата маса.
След вечеря с Лиса се върнахме в бунгалото и скоро след това заспахме.Не е особено интересна глава, но ще става по-интересно обещавам. Ще се радвам ако коментирате, за да знам дали ви харесва историята. Съжалявам ако има грешки.💙
Някои хора много искаха да я кача днес затова ето яя.💜💜
YOU ARE READING
༺𝙄𝙢𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚༻
RomanceТя е на 17 и се казва Лия. Има две сестри близначки На Ри и До Йон, които не я харесват особено. Има спокоен живот макар сестрите й да я ненавиждат докато не се появява Джънгкук. Дали той ще успее да спечели любовта й? И дали ще могат да са заедно...