20.

215 6 0
                                    

Гл.т. Лия: 

Събудих се със страшно главоболие. Изправих се бавно в леглото и веднага ми стана лошо. Станах и отидох до банята. Повърнах. Изправих се и отидох да се почистя. Някой почука на вратата.

Лия: Да? Влез!

Джънгкук: Добре ли си?-чакай той защо е тук? Защо съм в неговата стая? Докато мислех отново ми прилоша и пак започнах да повръщам. Кук дойде до мен и ми хвана косата. Когато спрях отново се измих.

Лия: Ох...-главата ме болеше страшно много.- Не ме гледай. Грозна гледка съм.

Джънгкук: Не мисля така. Няма момент, в който да не си сладка или красива.-уоу! Сведох глава и цялата се изчервих.

Лия: Кук какво стана снощи. Не помня почти нищо.

Джънгкук: То оставаше и да помниш след близо 15 шота. Кое е последното, което си спомняш.

Лия: Няколко глупави предизвикатества...Ти занесе Лиса в стаята ни...Ви се беше надвесил над мен...после...после аз...и ти ме...ние щяхме да...О, господи!-паникьосах се. Той ме беше видял почти гола. И почти щяхме да го направим. Той се доближи до мен и хвана брадичката ми, за да вдигна поглед.

Джънгкук: Нямаше да го направя..не и докато не мислиш трезво. Спокойно!-постави нежна целувка на челото ми.- Изглежда си спомняш повечето. Е, поне най-важното. Отивам да потърся някакви хапчета за глава. Предполагам, че Лиса и Ви ще са в същото състояние.

Той излезе от банята и ме остави сама. Оправих се до колкото ми беше възможно предвид главоболието, което имах и отидох в стаята си. Ви беше легнал на моето легло, а Лиса на нейното. Примерни са. Спазват предизвикателството си.

Отидох до Лиса и започнах да бутам по ръката, за да се събуди.

Лиса: Какво искаш?!

Лия: Айшш! Не викай, че ме боли главата.

Лиса: И ако мислиш, че си единствената жестоко се лъжеш.

Докато говорехме Джънгкук влезе и събуди Тае. Видях в ръката му блистер с някакви хапчета.

Лия: Моля те кажи ми, че това е аспирин.-той се обърна към мен и заешка усмивка се появи на лицето му.

Джънгкук: Ммхм. Точно това е. И мисля, че вие имате по-голяма нужда от мен.-подаде ми хапчетата и аз отидох в банята да взема вода. Изпих две и се върнах да раздам и на останалите.

༺𝙄𝙢𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚༻ Where stories live. Discover now