21.

192 9 0
                                    

~На следващата сутрин~

Гл.т. Джънгкук:

Събудих се и първото нещо, което видях беше Лия. Спеше. Беше като ангел. Толкова нежна и красива. Едната й ръка беше на гърдите ми, а другата до главата й. Започнах да си играя с пръстите й съвсем леко. Тъкмо мислех да ставам, когато тя преплете пръстите ни.

Лия: Не...ставай..постой още.-усмихнах се и прибрах един кичур от косата й зад ухото.

Джънгкук: Иска ми се но...-тя вдигна главата си и отвори леко очи.- Но днес си тръгваме.

Лия: Днес си... Боже! Днес си тръгваме! Не съм си събрала багажа.- изправи се рязко и залитна. Станах и я хванах през кръста, за да не падне.

Джънгкук: Знаеш, че ти се завива свят като ставаш рязко и все пак го правиш.-тя се отпусна в прегръдката ми, но внезапно ме отблъсна. Бях объркан.

Лия: Ъм... наистина ми е приятно, но...

Джънгкук: Трябва да си събереш багажа. Знам. Отивай.- погледнах към вратата в знак да отива в стаята си. Тръгнах след нея. Тя връхлетя в стаята, при което Ви и Лиса се стреснаха.

Лия: Лиса, Ви ставайте! Имаме да събираме багаж.- Ви се надигна леко.

Тае: Ще го съберем след закуска.

Лия: Но..

Джънгкук: Прав е. Така ще е по-добре.-тя извъртя недоволно очи и кимна.

Лия: Ще се видим на закуска.-дойде до мен и остави целувка на бузата ми. Това нейно действие ме изненада и леко се изчервих.- Оу, великия Джеон Джънгкук се изчерви, а?- Ви се засмя. Погледнах го лошо и двамата оставихме момичетата сами.

Гл.т. Лиса:

Лиса: Беше ли нужно да си толкова шумна?

Лия: Ммхм. А сега ставай и да се оправяме за закуска.

Отидох да гардероба и си избрах това:

Отидох да гардероба и си избрах това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
༺𝙄𝙢𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚༻ Where stories live. Discover now