11.

214 9 5
                                    

_1 месец по-късно_

Гл.т. Лия:

Останаха две седмици до края на лагера. Ах, толкова време без досадните ми сестри ми се отразява много добре. Лиса и Тае са заедно вече около месец и са много щастливи. Толкова са сладки заедно! Много се радвам за тях. Колкото до мен и Кук, чувствата ми нарастват с всеки изминал ден. Лиса не спира да ми повтаря да му призная и мисля днес да го направя най-накрая. Разбрахме се да се видим на кея до езерото този следобед.

Денят мина спокойно и изключително бавно. Най-накрая стана 14:00ч. бяхме се разбрали за 15:00ч. Бях легнала на леглото и като видях колко е часът реших да започна да се оправям. Отворих гардероба и облякох това:

Отидох в банята и си сложих лек грим

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Отидох в банята и си сложих лек грим. Попринцип не обичам да се гримирам много. След като приключих изправих косата си с пресата на Лиса и си взех телефона, за да пиша на Лис, че излизам. Обух се и тръгнах към езерото.

Гл.т. Джънгкук:

Харесвам Лия! Толкова е красива, когато се усмихне. А, когато се изчерви е толкова сладка. Искам я! Искам тя да е моя! Писах й да се видим днес на кея. Там ще й призная чувствата си. Искам тя да знае какво изпитвам към нея дори да не е взаимно.

Kъм 14:30 започнах да се оправям, за да не я карам да ме чака. Облякох това:

Взех си телефона и писах на Ви, че излизам

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Взех си телефона и писах на Ви, че излизам. Някъде е изчезнал, вероятно е с Лиса. Както и да е писах му и тръгнах към езерото. Стигнах и видях, че още я няма. Седнах в края на кея и зачаках. В един момент чух стъпки и се обърнах да видя кой е. За жалост не беше Лия, а някакво друго момиче. Тя седна до мен.

Момичето: Здравей!

Джънгкук: Ам..Здрасти!

Момичето: Аз съм Джису. А ти?-еха това момиче бързо действа. Ами добре явно ще се запознаем и без това няма какво да правя докато чакам Лия.

Джънгкук: Казвам се Джънгкук.

Джису: Мм...хубаво име. Харесва ми!-Моля!? Ама какво й става? Обърнах се й я погледнах очудено и точно в този момент тя се приближи и ме целуна. Какво по дяволите се случва!?

Гл.т. Лия:

Стигнах и видях, че Кук вече е на кея и...той какво...иска ми се да не бях идвала. Толкова ме заболя от гледката, която се разкри пред очите ми. Той се целуваше с ДРУГА! Усетих как сълзите ми напират. Не можех да ги спра и се разплаках. Очевидно те ме чуха и се отделиха. Като видях с кой се целуваше ме заболя още повече. Оцели ме право в сърцето. Това беше..Джису...

Лия: Джънг...Джънкук ти...

Джънгкук: Не е това, което изглежда. Наистина повярвай ми! Мол..-тук го прекъснах.

Лия: ЗАРАДИ ТОВА ЛИ ИСКАШЕ ДА СЕ ВИДИМ! А! ЗА ДА МИ ПОКАЖЕШ, ЧЕ СИ ВЛЮБЕН В ДРУГА ТАКА ЛИ!-не издържах и му се разкрещях през сълзи.- А АЗ ГЛУПАЧКАТА ТЕ ХАРЕСВАМ!

Джънгкук: Т..ти ме харесваш..-погледна ме очудено той.

Лия: ДА! Да Кук харесвам те от първия ден, в който се видяхме. Влюбих се в теб веднага. Знаеш ли таях надежди в себе си, че може би и ти ще ме харесваш...поне малко...-спрях за момент, за да си поема въздух и да осмисля случващото се.- Аз...наистина съм голяма глупачка, но знаеш ли няма защо да се ядосвам ние...ние не сме си никакви..Не сме нищо повече от приятели!- при последното ме заболя толкова много и отново избухнах в плач. После погледнах към Джису, която наблюдаваше всичко с голямо удивление и й казах.- Джи лиспваше ми толкова много! Но се появи и ми причини толкова голяма болка, съжалявам, но не мога да продължа приятелството ни, а и...ти ме бутна от кея миналия месец нали..-отворих чантата си и й подадох гривната, която намерих. Вдигнах глава и видях насълзените й очи.

Джису: Аз...толкова съжалявам, но когато разбрах за теб и Кук се ядосах и...

Лия: И аз съжалявам..-вече не издържах и побягнах обляна в сълзи.

Драмаа! Първоначално идеята ми беше малко по-различна, но реших да я изменя малко. Въпреки промяната се надявам главата да ви е харесала. Давайте идеи и критикувайте ако нещо не ви харесва, за да знам как да продължа. Не хапя спокойно.😂😂💜 И много благодаря за подкрепата.❤️❤️❤️❤️💙💙💜

༺𝙄𝙢𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚༻ Where stories live. Discover now