9.

258 11 0
                                    

Гл.т. Лия:

Бяхме изключително близо. Тази близост...харесваше ми. Видях как Джънгкук започна да скъсява разтоянието между нас. Осъзнавах, че ще се целунем и не помръднах. Исках тази целувка. Чакай какво?! И точно в този момент той сля устните ни. Чувството беше...УАУ! Отвърнах на целувката, но в този момент чух звуци покрай нас и видях Лиса и Ви. С Джънгкук се отделихме мигновено. Отворих уста да кажа нещо като оправдание, но бях прекъсната.

Лиса: Хей, влюбени гълъбчета! Знаете ли колко е часът? С Ви се притеснихме и дойдохме да проверим дали всичко е наред и какво да видим.

Взех телефона си да видя часа. Беше 15:00ч. Бяхме се забавили с два часа. И с Кук се целу...ах, после ще мисля за това.

Лия: Ами ние такова...-Кук ме прекъсна.

Джънгкук: Учех Лия да плува и затова се забавихме. Съжалявам, че не ти се обадихме Лиса.

Лия: Да, Лиса аз съжалявам, че не ти казах, че ще се забавя.

Лиса: Щом си добре няма проблем. Хайде сега да се връщаме. Не искам да пропусна цялата вечеря.

Дали ми се размина? Лиса не каза почти нищо за целувката. И се прави, че не помни какво е видяла преди 5 минути. О, не това е зле. Ах, горката аз. Добре си поживях! Ще си имам дълъг разговор с Лиса след вечеря. Убедена съм в това.

И така оправихме се и тръгнахме към стола. На вратата се срещнахме с момчетата и Тае ни отвори. Чух как Лиса се изкикоти тихо и после се изчерви. Ама какво става тук?!

По време на вечерята не стана нищо интересно. Като приключихме тръгнахме към бунгалото си. Лиса беше доста близо до Ви. От време на време ръцете им се докосваха и те май се наслаждаваха на този момент. С Кук още не бяхме говорили за целувката си и не мисля, че щяхме да го направим скоро. Но сега. Какво се случва с Лиса и Ви?! Пропускам ли нещо или какво?!!

Гл.т. Тае:

През последната седмица и половина с Лиса се сближихме доста. Знам много за нея и смятам, че е страхотен човек. Онази вечер, когато бяхме само двамата и тя залитна...чувството при докосването ни беше неописуемо. Тя е толкова нежна и красива. Мисля, че започвам да изпитвам чувства към нея. Дали е взаимно? Досега никоя не ме е карала да се чувствам така. Това ми харесва. Тя ми харесва. ХАРЕСВАМ Я!

༺𝙄𝙢𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚༻ Where stories live. Discover now