Гл.т. Джънгкук:
Лия: Харесвам те, Джънгкук!-при тези думи застинах. Вече знаех това, защото ми беше казала, но тогава беше наранена. Развалих прегръдката и хванах лицето й. Доближих се до нея максимално много.
Джънгкук: И аз! И аз те харесвам, Лия!-казах това и я целунах страстно и нежно. После тя отново ме прегърна. Чух гласът на Те зад гърба си.
Тае: Беше крайно време. Чудех се още колко ще се измъчвате.-усмихнах се и отново насочих цялото си внимание към момичето в прегръдките ми. Наведох се и доближих устните си до ухото й.
Джънгкук: Искаш ли тази вечер да спиш тук.-тя вдигна глава и ме погледна изненадано. Усмихнах се и й казах.- Ах, толкова ли си перверзна. Само ще спим спокойно.
Лия: Добре. Съгласна съм.-обърнах се към Ви и той веднага разбра какво исках. Знаех, че няма да има нищо против да спи при Лиса. Вероятно това чака през целия лагер. Ви излезе и с Лия седнахме на леглото ми. Не можех да откъсна погледа си от нея. Исках да се насладя на всеки момент. Доближих се до нея и щях да я целуна, но тя сложи пръста си на устните ми.
Лия: Отивам в банята. Идвам след малко.
Джънгкук: Ама аз исках...-започнах да мрънкам, но тя тръшна вратата на банята и ме заглуши.
Гл.т. Техьонг:
Влязох в стаята на Лиса и тя седна на леглото си. Отидох до нея и я обърнах към себе си, така че да я гледам в очите. Доближих се и я целунах нежно. После пак като се опитах да задълбоча целувката, но Лис се отдели твърде бързо. Беше замислена. И някак тъжна.
Лиса: Те?
Тае: Да мила?
Лиса: Имаме още 3 дни на разположение...-направи кратка пауза, след което вдигна поглед и продължи.- След като лагера свърши...какво ще се случи с нас.
Тае: Спокойно, Лис.-опитах се да я целуна, но тя се дръпна. Погледнах я и видях, че беше на път да се разплаче. Прегърнах я.- Не плачи моля те. Ние...ще останем заедно.
Лиса: Н..но как?
Тае: Ще видиш. Имам изненада за теб, но ще ти кажа по-късно. -развалих прегръдката, за да мога да я погледна. Една сълза се беше отронила и се беше търкулнала по бузата й. Избърсах я нежно с палеца на една си ръка.- Обещавам ти, че всичко ще е наред.
YOU ARE READING
༺𝙄𝙢𝙥𝙤𝙨𝙨𝙞𝙗𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚༻
RomanceТя е на 17 и се казва Лия. Има две сестри близначки На Ри и До Йон, които не я харесват особено. Има спокоен живот макар сестрите й да я ненавиждат докато не се появява Джънгкук. Дали той ще успее да спечели любовта й? И дали ще могат да са заедно...