Levi szemszöge
-Végre ide értetek- nyitottam ajtót Eldéknek, kik már mentek is a nappaliba ahol Erwin és Hanji várta őket.
Mire beértem a helyiségbe mindenki elfoglalta a helyét.Ismét arra fogjuk pazarolni az időnket, hogy két gyereknek találjunk ki valami büntetésszerűséget. Belegondolva nevetséges ez az egész.
-Kezdhetjük?- nézett körbe Smith mire a csapatunk tagjai egységes bólintással válaszoltak.
-Akkor hol is kezdjük- gondolkodott el Hanji, mivel nem mindannyian tudták ugyanazokat az információkat.
-Kiinduló pontnak jó lesz szerintem a megvesztegetés- javasolta a velem szemben levő fotelben ülő Eld, mert ezzel az egy eseménnyel biztos mindenki tisztában van. Szerintem még az újoncok is.
-Rendben- ugrott fel Zoe és kezdte a megszokott fel alá járkálását a szobában, miközben összeszedte a gondolatait- ez nagyjából két és fél hete történt, az okát mindenki tudja. Azóta történt még egy ilyen eset?- érdeklődött a többiektől, de mindenki csak rázta a fejét. Szerencsére egyenlőre nem értesültünk újabb ehhez hasonló esetről. Bár ki tudja, hogy nem éppen most fogadta el Conny vagy akár Sasha az összeget mondván 'jó lesz egy kis zsebpénznek kajára'.
- Kár. Pontos összeg?- ezt el is felejtettem megkérdezni. Ezek szerint nagyon figyelembe vettem a részleteket. Erent meg idehívni nem hiszem, hogy a legjobb ötlet lenne most. Jobb ha megpróbál minél jobban kimaradni ebből, már amennyire ez lehetséges.
-Ezt majd később kiderítjük- csatlakozott be hárítva a kérdést Erwin a társalgásba amint észrevette, hogy nem válaszoltam Hanjinak.
-És elvileg csak négyen voltak akkor ott- folytatta Petra- Levi mit is említettél a hívásban? Kik a spiclik?- így utólag lehet nem volt a legbölcsebb döntés ezt telefonon keresztül közölnöm.
-Reiner Braun és Berthold Hoover- bár azt se tudjuk mióta. Csak remélni tudom, hogy nem a csatlakozásuktól kezdve, mert minél több mindent tudnak meg, annál rosszabbul fogunk járni. Voltaképpen ezért sem ismertetünk mindent az újoncokkal. Amit nem szükséges nekik észben tartani azt minek osszuk meg velük? Maximum megzsarolhatnak minket vele vagy csak simán elfelejtik. Ezért meg nem éri meg.
-És pont Reiner is ott volt akkor. Ez nem gyanús?- emlékezett vissza Gunther. Na nem mintha a többieknek nem esett volna le idáig ez a kis részlet.
-Dehogy nem!- ugrott vissza Hanji a kanapéra- szerintem meg volt tervezve az egész, mert azt mondtad Levi, hogy valószínűleg egy újoncot bíztak meg. Aki pedig nem rég került a csapatba, szóval azt honnan tudná ki a célszemély? Ezért oda kellett mennie ahol Braun volt. Nem logikus?- tolta fel a homlokára szemüvegét amint befejezte az elméletét, ami mellékesen nem is akkora hülyeség. Bár nem hiszem, hogy Dok egy ennyire egyértelmű jelet véletlen követett el. Nem úgy ismerem, mint aki ne figyelne oda a részletekre. Sőt minden bandafőnök akikkel eddig találkoztam szinte mindig kifogásolhatatlan tervekkel álltak elő amiket lehetetlen volt előremegjósolni az ellenfelüknek.
-De mivel nem fogadták el a pénzt ezért úgy döntött Nile, kitudatja az úgy mondott titkodat bosszúból és így biztos tőrbe csal. Viszont nem számított arra, hogy később te is teszel róla, hogy világot lásson Kenny halálának oka- folytatta az elképzelt történetünket Oluo a végén kicsit szemrehányó hangsúllyal.
Mintha csak egy mesedélutánra jöttek volna át olyan könnyedséggel beszél mindenki, pedig jóval több van a dolgok mögött. Lehet holnap már pisztolyt fogva kell kimennünk az utcára, mert bármikor lábon lőhetnek esetleg szerencsétlenebb esetben fejen.-Meg még közbejött az ablakok betörése is ami igazából csak fenyegetésnek minősül- örülök neki Hanji, hogy ennyivel letudtad az anyagi károkat. Nem is ő lenne.
-Egy icipicivel kéne még előrébb jutnunk és akkor megtudnánk mondani, hogy nagyjából hogyan szeretné megvalósítani a tervét- adja fel a gondolkodást Petra és még jobban belesüllyed a kanapéba, ezzel is azt sugallva "én mára befejeztem, ezt lehetetlen kitalálni".
-Azt lenne jó tudni, hogy mikor tervezi bevetni a fegyvereket és akkor már sínen lennénk- próbálkozott tovább Erwin- Levi mit gondolsz, hogyan tovább?- néztek rám mindannyian egyszerre. Eddig fel se tűnt, hogy csendben hallgattam végig a beszélgetésüket. Nem éreztem fontosnak, hogy közbe szóljak. Ha kérdeznek, válaszolok. Végül is így szokott minden gyűlésünk zajlani.
-Valószínűleg már csak egy két hét és a nyakunkra küldi a felfegyverkezetteket. Talán még vár valamire, de hogy mire...- adtam meg a válaszom. Biztos kihagytunk egy fontos részletet. Eddig Dok mindig akkor mesterkedett számunkra is láthatóan, mikor valami szokatlant csináltunk. Legelőször bevettük Erenéket, pár napra rá már meg is akarta zsarolni őket, utána elmentünk nekik megtanítani a pisztolyok kezelését. Ezt valószínűleg Reineréktől tudta meg, be is lövette az ablakom. Utána megszegtem a megeggyezésünket, erre Mikasaékhoz küldött két újoncot. Már csak egy apró mozdulat és körbe fog minket venni a társaival, de mi lehet ez? Mi nem tetszene neki a legjobban? Megtámadni pár tagot? Nem, ez meggondolatlanság. Nem tudom. Akkor gondolkozzunk az én nézőszögemből. Amit nagyon megkeserülne valaki, ha Hanjira és Erwinre lőnének, de Doknak nincsenek segítői. Barátai meg méginkább. Az újoncokat se nagyon hagynám veszni, bár még mindig nem lennék teljesen kikészülve, ha véletlen eltalálnák Jeant. Persze ideges lennék, de attól még bírnám ép ésszel. -Bár azért Erent megbosszulnám. Egész kis idő alatt a szívemhez nőtt még akkor is ha egy idegesítő gyerek.- Viszont most sem ezek a legnagyobb hátrányaink, hanem az információk hiányossága. Amíg nem tudunk meg többet, nem is mozdulhatunk semerre. Ez az! A besúgók! Ha nincs áruló nincs több lopott terv a másik csapat tevékenységétől. Hogy erre eddig nem jöttem rá... Már csak azt várja Dok, hogy Reinert és Bertholdot iktassuk ki vagy csak szimplán tegyük ki őket a csapatból, de ez ennél bonyolultabb.
-Megvan!- hívtam fel a többiek figyelmét, akik eddig valamilyen érdektelen témáról fecsegtek hagyva, hogy elmerüljek a gondolataimba.
- Mi?- nézett felém Hanji egy kicsit túl izgatottan visszarakva orrára a szemüvegét kissé előre hajolva, hogy még jobban értse amit mondani készülök. Kész csoda, hogy nem esett le a kanapéról ülőhelyzete miatt.
-Hogy Dok mire vár- és természetesen nem tudtam folytatni, mert félbeszakított Zoe. Ismét.
-Mire?- de legalább tényleg érdekli a beszédtéma.
-Arra, hogy Braunt és Hoovert megsebesítsük vagy legalábbis valami ilyesmi. A lényeg, hogy adjuk a tudtukra, hogy kiderült az árulóságuk- magyaráztam el nekik, mire Oluo és Gunther egymásnak taglalták, hogy ez miért nem jutott eszükbe, pedig teljesen egyértelmű.
-Akkor pár nap múlva meg is próbálhatjuk- állt elő Erwin az általános mindent vagy semmit tervével és utána még vagy egy óráig tartott összeállítani stratégiát több eshetőségekre is kitérve.
ESTÁS LEYENDO
Bosszúvágy 《Ereri》(befejezett)
FanficEren Jeager és Levi Ackerman. Két fiú akiket fél életükön keresztül a bosszúvágyuk hajtott, nem számítva arra, hogy közösen teljesítik be a maguknak tett ígéretüket. A történet lassú cselekményű Attack on Titan fanfiction Hi! Ez az első irományom, s...