Herkese merhaba^^
Umuyorum ki güzel günler geçiriyorsunuzdur. Belki çoğumuzun günleri iyidir fakat, İzmir de pek de güzel sayılabilecek günler olduğu söylenemez . Kalbimin bir köşesi gerçekten yaralı. Ülkemin insanları orada hayata tutunmaya çalışırken gerçekten huzursuzum. Buradan hepsine sabır diliyorum. Bu günleri de beraber atlatacağız. Yanındayız İzmir >3
Keyifli okumalar diliyorum.
En sevdiğiniz müziği açmayı unutmayın.
-
*İçimde şiddetli, her yeri yıkacak derecede fırtına yaşanıyordu.*
Banktan kalkışım hastanenin bahçesinden çıkışım kimse hastaneye geldiğimi anlamasın diye bir durağa gidişim ve Ardaların beni alması. Hepsi sanki bir dakika da gerçekleşmiş gibiydi. Şimdi Mehmet, ben, Yağmur, Arda, Okay ve Gizem altımız kafe de masanın etrafında sessizce oturuyoruz. Kafamı duvara yaslamış öylece düşünüyorum. Tamam, bebeğim bu dünyaya gelecek. Peki ben bunu nasıl Ömerʼe söyleyeceğim? Ya kabul etmezse? Biliyordum bebeğim dünyaya gelmek istiyordu. Ben içimde kurduğum mahkemeyle kararımı aslında vermiştim fakat onun yaşamaya ihtiyacı vardı. Arkadaşlarıma, kardeşime ne diyecektim? Birine söylemek istiyordum. Beynimi meşgul eden düşüncelerden az da olsa kurtulmak istiyordum. Ne yapmalıydım? Onların bilmesi de lazım, vahiy inemez sonuçta!
“E konuşun abi, oturmaya mı geldiniz?” Mehmet aramızdaki sessizliğe sünger çekerken kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
“Zaten hepiniz bir çift olmuşsunuz, Aso ile ben kaldım böyle.” Sen öyle san.
“Tamam, abi konuşalım. Nasılsınız?” Okay dalgayla konuşurken elimi karnımın üzerine koyup geriye yaslandım. Şimdiden ona zarar vermek istemiyordum.
“Biz iyiyiz,” Arda Okayʼın sorusuna cevap verirken gözlerim karnımın üzerindeydi.
“Valla bizde iyiyiz.” Gizemʼin sesini uzun bir süre sonra ilk defa duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
RomanceZor! Hemde çok zor. Sevmek, aşık olmak. Ben hiç seveceğimi ya da aşık olacağıma inanmıyordum,aşk diye bir şey var mı onu dahi bilmiyordum. Ama öğrendim ki, aşk bağlanmakmış, bırakamamakmış. "Eğer o kalp atsın istiyorsan doğru yolu bulman gerekiyor."...