O priveam încercând să-mi dau seama de ceea ce urmam să-i fac, pentru că v-a plăţi al dracului de tare pentru că m-a înşelat. Nu spun că eu n-am făcut-o dar la dracu eu sunt un curvar, ea nu este o curvă şi nu v-a fii cât v-a trăi pentru că nu voi permite nimănui să-şi facă mendrele cu ea, chiar dacă îşi v-a da sau nu aprobarea. Stătea pe canapea şi îşi freca mâinile între ele, încercând să nu mă privească, dar la dracu să fie cu tot dacă nu v-a face exact cum îi spun eu.
- Ţi-a traso? O întreb dar cum nu mă priveşte şi nici nu-mi răspunde o prind de bărbie şi îi ridic fata în sus. Răspunde curva.
- N-nu, şopteşte şi mi se rupe inima când îi văd ochii plini de teamă.
- Nu mă minţi Rose, crede-mă în starea în care sunt nu am să-ţi suport minciunile.
- Nu mint Harry, nu m-am culcat cu el, cum poţi să crezi o asemenea tâmpenie.
- Atunci ce mama dracului caută la tine în apartament, de ce-ţi spunea că eşti frumoasă, tip la el şi o văd cum tresare încercând să se tragă de lângă mine.
- Ai dreptate, nu sunt frumoasă dar pentru prima dată m-am simţit, el mă făcut să mă simt frumoasă, mi-a adus de mâncare pentru că am vrut să mor din cauza ta, ţipă ea şi când aud acele cuvinte instantaneu palma mea a făcut contact cu faţa ei, o greşeală teribilă dar ea trebuia să înţeleagă ceea ce spune.
- Doamne Rose, eşti foarte frumoasă, nu m-a deranjat că ţi-a spus asta, cum dracu poţi să crezi că nu eşti frumoasă, tip ca un nebun pentru că disperarea punea stăpânire pe mine.
- De ce m-ai lovit?
- Pentru că nu înţelegi, eşti a mea şi al dracului să fiu dacă îl voi lăsa pe nenorocitul ăla să te aibă, mai întâi îl omor.
Îi dau drumul pentru că nu puteam să-i suport lacrimile şi mă întorc ducându-mă spre uşă. Tipul ăla avea să moară de mâna mea, avea să fie mort în seara asta şi puţin îmi pasă de ceea ce avea să se întâmple. Rose este a mea, este trandafiraşul meu, viitoarea mama a copiilor mei şi al dracului să fiu dacă nu vă înţelegea asta fără sau cu forţa. O văd trecând pe lângă mine şi lipindu-se de uşa de la intrare, dând din cap ca o nebună.
- Te rog, te rog, te rog nu-l omora.
- Ce-ţi pasă ţie, ai spus că nu ai nimic cu el.
- Nu am, te rog o să vin cu tine jur, o să fac tot ce-mi spui, accept orice pedeapsă o să-mi dai pentru că l-am lăsat pe Valentine în jurul meu dar nu omora o persoană nevinovată, nu aş suporta să ştiu asta.
- Jura Rose, jura acum sau îţi jur că îi voi atârna capul în dormitor, de fiecare dată când vei deschide ochii îl vei vede.
- Jur Harry, îţi jur nu m-am culcat cu el, îmi este doar prieten, doar tu Harry, doar tu ai fost, spune în timp ce-mi lua mâinile şi mi le punea de o parte şi de alta a şoldurilor ei.
O trag în braţele mele şi aşa cum era, jumătate beat şi jumătate plin de furie o strâng la pieptul meu, doamne cât de dor mi-a fost de ea, de mirosul ei dulce care o învăluie, de trupul ei minunat pentru care numai un gay sau un idiot nu ar avea pofta. Plângea, ceea ce nu-mi plăcea dar trebuia să mă învăţ cu ea ca fiind foarte emotivă sau voi ajunge să mor eu foarte repede.
- Acum spune-mi, ce pedeapsă primesc? Mă întreabă cu fată încă în bluza mea şi eu mârâi pentru că am uitat că trebuie să o pedepsesc pentru că i-a luat apărarea imbecilului ăla.
- O s-o primeşti scumpo, imediat după ce facem o baie, cred că miros ca o magherniţă de la marginea oraşului, îi spun şi ea da din cap apoi mă prinde de mână şi mă trage după ea în baie.
CITEȘTI
My dangerous love
FanfictionDestinul nu e intodeauna asa cum crezi tu.Fiecare de la nastere il are scris .O lupta impotriva lui v-a fii doar suferinta,dar tot cum vrea el v-a fii...