24

2K 53 0
                                    

Totalnie wyspana wzięłam swój telefon do ręki który pokazywał godzinę 10 rano zeszłam z łóżka ślimaczym krokiem i odkręciłam kran w wannie . Poszłam do kuchni gdzie naszykowałam sobie naleśniki i poszłam do łazienki. Wanna była pełna wiec położyłam deskę na wannie na której postawiłam talerz z naleśnikami a obok położyłam pilota od telewizora który był powieszony nad wanną. Włączyłam jakiś film i zaczęłam konsumować moje pyszne naleśniki.






Z wanny wyszłam kiedy woda była już zimna a film się skończył. Gotowa ubrałam się w czarna przylegająca spódniczkę i do tego czarny crop top z napisem Send Nudes a na udo założyłam skórzaną opaskę. Następnie zaczęłam mój make-up który składał się z kresek, pomady do brwi,rzęs, i czerwonej pomadce. Wyglądałam dzisiaj o dziwo ślicznie ale tylko i wyłącznie dlatego iż muszę być gotowa na 18 a potem nie będzie mi się chciało. Gotowa nie miałam co robić wiec postanowiłam obejrzeć kolejny odcinek Nawiedzonego domu na wzgórzu.Nie mam pojęcia ile tak spędziłam ale na zegarku widniała godzina 17;30 niechętnie wstałam z kanapy i poszłam spakować jakies ciuchy na noc do chłopaków. Zebrałam swój bagaż i udałam się do mojego nowego nabytku jest to piękna czarna BMW M8 Competition Grand Coupe koniec o mojej perełce a teraz jedziemy do chłopaków. Jadąc przez centrum zainteresowało mnie czarne porsche jadące za mną praktycznie od początku wyjazdu na ulice zdziwiło mnie również dziwna rejestracja ze znakiem czaszki po środku domyślałam się że jest to ktoś z innego gangu jednak nie wiedziałam czy był to nasz wróg czy przyjaciel. Dosłownie parę metrów przed skrętem w uliczkę gdzie znajduje się baza gangu auto skręcilo w prawo do lasu. Będąc już na miejscu zaparkowałam pod samym wejściem i udałam się do salonu gdzie siedzieli wszyscy. Przywitałam się z każdym całusem w policzek i usiadłam na kanapie między Paulem a Conorem. Chłopaki ogarnęli komputer gdzie podłączyli go do telewizora  aby było lepiej widać kto wygrywa.



Jakie było moje zdziwienie że koniec końców to mój gang był na 1 miejscu. Chłopaki zaczęli krzyczeć i skakać jak porąbani. 

- Vicia jesteś wielka- moje zamyślenie przerwał krzyk zadowolenia Georga. Siedzieliśmy i wlewaliśmy w siebie litry alkoholu ciesząc się wygrana. Harry leżał już zlany w 4 dupy obok mnie Conor śpiewał mam tę moc a mi cholernie mocno kręciło się w głowie. Nie będąc świadoma niczego rzuciłam sie na swoje łóżko a po chwili ogarnął mnie sen.

Bad SisterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz