***נקודת המבט של איימי***
״מה את עושה?״ ג׳יימס שאל שוכב במיטה עם ידיים משולבות מאחורי הראש כשראה שלבשתי מעלי את החולצה הגדולה והתחתונים אחרי שחזרתי מהשירותים. ״מתלבשת״ אמרתי מבולבלת כשלא הבנתי למה זה מוזר. ״את לא יכולה לצאת״ הוא אמר כשהסתכל בשעון שלו. ״למה?״ שאלתי מבולבלת, חשבתי שכדאי שאחזור לחדר שלי כמה שיותר מהר. ״דיוויד בחדר פה ליד הוא יודע שהייתי עם מישהי עכשיו, אסור שהוא יראה אותך״ הוא אמר ותהיתי מה באמת יקרה אם הוא יראה אותי. הוא באמת יחשוד ששכבנו? ״איך אתה בטוח שהוא יודע שהיית עם מישהי?״ שאלתי מעט מהססת. ״הם שמעו אותך, הוא סימס לי״ הוא אמר גורם לי להיות מעט אדומה. מה? הם שמעו אותי גונחת? זה דיי הביך אותי. ״תרגעי, הם לא יודעים שזאת את״ הוא אמר כשקם מהמיטה ולבש מעל הבוקסר שלו את הטרנינג השחורות לפני שהוציא מהמקרר הקטן בקבוק מים ושתה ממנו.
״אז אתם עושים את זה הרבה?״ שאלתי עדיין מרגישה מוזר בסיטואציה למרות שעשיתי עכשיו את הסקס הכי טוב שעשיתי בחיים שלי. ״לא עם חיילות״ הוא אמר מניח את הבקבוק בצד. ״ולא כזה הרבה... זה קצת יותר קשה בבסיס.. לדיוויד נגיד יש פה חברה״ הוא אמר מפתיע אותי מעט. לא חשבתי עליהם אפילו בקטע כזה היה מוזר לשמוע עליהם פרטים כאלה. ״אז.. מה אני אמורה לעשות?״ שאלתי מרגישה מעט לא בנוח. ״תשארי פה״ הוא אמר וראיתי שהוא בעצמו לא בטוח מה הולך לקרות עכשיו. הוא תפס לי בעדינות ביד ומשך אותי לאט אליו לפני שהרים את היד שלו בעדינות ללחי שלי. ״לא התכוונתי שזה יקרה... אפשר להתעלם מזה אם את לא רוצה״ הוא אמר הפעם בקול פחות אדיש. הסתכלתי למעלה לעיניים הבהירות שלו ולא רציתי שהוא יפסיק ללטף אותי. ״מה לגבי זה שזה אסור?״ שאלתי מעט מבולבלת. לפני רגע הוא רצה שנשכח מזה ועכשיו הוא מבקש ממני להישאר פה אחרי ששכבנו. ״זה עדיין אסור... פשוט לא הצלחתי להתאפק יותר״ הוא נאנח כשעמד מולי בלי חולצה ועדיין ניסיתי חזק שלא להסתכל על הגוף שלו. ״איך נעשה את זה? רק לפני שבוע התעללת בי בכוונה כדי שאעבור את הקיר״ אמרתי לא יודעת איך אנחנו אמורים לעשות את ההפרדה הזאת, ראיתי שהוא קצת מחייך, ״נכון״ הוא אמר מגחך והגומה היפה שלו הופיעה על הלחי שלו. כנראה נהנה להתעלל בי ככה אז. ״אני שמחה שזה מצחיק אותך״ אמרתי משלבת ידיים והוא מיד תפס לי בהן וקירב אותי אליו יותר. ״את צודקת. אני לא יודע איך זה יעבוד.. אני לא רוצה לסכן אותך״ פתאום לדבר איתו קצת פחות בדיסטאנס היה מוזר. ״אנחנו ביחד בזה״ אמרתי כשידעתי שזה מסוכן לשנינו באותה המידה. אולי אפילו לו יותר. הוא רכן למטה אלי ונישק אותי לאט ובעדינות ועדיין לא האמנתי שזה באמת קורה. ״אבל אתה לא יכול לצעוק עלי יותר״ הצבתי תנאי כשלקחתי אחורה מהנשיקה והוא מיד צחק. שוב שמעתי אותו צוחק וזה היה מדהים. ״איימי את צועקת עלי יותר משאני עלייך״ הוא אמר עם חיוך מהמם גורם לי לצחוק. ״אז זהו?מחר בבוקר נחזור לפלוגה ואתה תחזור להיות בדיסטנס איתי?״ שאלתי כשהוא סידר לי את השיער למאחורי האוזן וכל מגע שלו ממש עשה לי פרפרים. ״אני חייב״ הוא אמר והנהנתי בשקט, ״אבל את לא יכולה לספר לאף אחד״ הוא המשיך וידעתי לגמרי שאני לא מתכוונת לספר לאף אחד.
YOU ARE READING
Pride
Storie d'amoreאיימי בת ה17 נערה בעייתית עם הורים עשירים. לא אכפת לה מארוחות חשובות או אנשים חשובים, היא מסתובבת עם נערים מפוקפקים ועושה דברים פרועים, עד שלהורים שלה כבר אין ברירה והם שולחים אותה לפנימייה צבאית. גם שם היא עושה הרבה בלאגן ופוגשת בנערים כמוהה, אבל י...