פרק 16- סופה

2.9K 120 30
                                    

***נקודת המבט של איימי***

קמתי בבהלה מרעש של רעם מטורף ולקח לי שנייה להבין שאני בחדר החשוך של ג׳יימס. הוא כבר ישב על צד המיטה עם הרגליים על הריצפה ולקח לי שנייה להבין שהוא מסתמס בפלאפון שלו. ״ג׳יימס?״ שאלתי בשקט כשהרגשתי מבולבלת והוא הסתובב לשנייה להסתכל עלי. ״את בסדר?״ הוא לחש מעט והנהנתי מרגישה קצת מבולבלת מהסיטואציה. מה השעה? למה הוא ער כשהכל עדיין חשוך בחוץ. ״מה קרה?״ שאלתי כשהוא נעמד והתחיל ללבוש מעליו מכנסי מדים וסווטשירט גדול. ״יש בחוץ סופות מוגזמות.. צריך ללכת לוודא שכולם בסדר בחדרים ולהגיד להם להישאר שם עד שנחליט מה לעשות״ הוא אמר בשקט כשהתלבש ושמעתי מבחוץ את הגשם הרוחות והרעמים שלא הפסיקו ולא רציתי לתאר לעצמי מה קורה שם בחוץ. ״אני תכף חוזר״ הוא אמר כששם את הכובע של הקפוצ׳ון מעל הראש ורכן לנשק אותי לשנייה לפני שהלך לכיוון הדלת. הוא יצא ממנה ובשנייה שהדלת הייתה פתוחה היה נראה כאילו סוף העולם בחוץ וגשם וקור מטורף נכנסו פנימה לפני שהוא טרק את הדלת בחזרה.
איך הוא יכול לצאת מפה בסופה הזאת?? אני דיי בטוחה שאם אני אצא החוצה אני אעוף לגמרי!

************************

אחרי עשרים דקות שבהן בכלל לא יכולתי לישון מרוב הרעש המטורף מבחוץ, הדלת נפתחה לשנייה וג׳יימס נכנס פנימה. הוא היה כולו ספוג במים ומעט מתנשף. ״אתה בסדר?״ שאלתי כשהוא הוריד מעצמו את הסווטשירט לחולצה לבנה רטובה ואז הוריד גם אותה. ״כן״ הוא אמר לוקח מגבת ומתנגב מעט. ״זה כנראה יהיה ככה כל היום.. אז כולם צריכים להישאר בחדרים עד אז״ הוא אמר כשקמתי להתקרב אליו ונשענתי על השיש. הוא סיים להתנגב ושם את המגבת בצד, עדיין נראה דיי רטוב ממה שקרה לו בחוץ.
״את תקועה פה איתי״ הוא אמר כשהתקרב אלי והרים אותי על השיש דרך המותניים מה שגרם ללב שלי לדפוק לרגע. ״שיט״ אמרתי בצחוק והוא חייך חיוך קטן כשנשען קדימה עלי על השיש. ״את מוזמנת ללכת אם את רוצה״ הוא אמר כשהשפתיים שלו ממש קרובות לשלי וידעתי שהוא רק מנסה להתגרות בי. ״אני לא״ אמרתי אבל לא נישקתי אותו רק הרגשתי את השפתיים שלו קרובות לשלי, וידעתי שהוא לא יחזיק מעמד כשכעבור כמה שניות הוא נישק אותי לאט. הרגשתי את האחיזה שלו סביב המותניים שלי מתהדקת והוא הרים אותי עליו. המשכנו להתנשק לאט כשהוא השכיב אותי על המיטה ונשכב מעלי. הרגשתי את הגוף הרטוב שלו על שלי עד שהוא לאט הוריד ממני את החולצה ועכשיו הרגשתי את הגוף הרטוב שלו ממש על העור שלי. הוא התחיל לנשק אותי בצוואר גורם לי להוציא קול אנחה קל ואז הוא לאט לאט התחיל לנשק אותי בכיוון החזה, גורם לי להרגיש צמרמורות בכל הגוף.

הרגשתי אותו מנשק את הבטן שלי ואת המותניים ואז הוא לאט הוריד ממני את הבוקסר הקצרים שלו שהיו עלי. הרגשתי את הנשיקות שלו יורדות יותר ויותר לכיוון המפשעות שלי והעור שלי כבר היה כולן מצומרר. אף גבר בחיים לא עשה לי את זה.
פתאום הרגשתי משהו שבחיים לא הרגשתי. הוא נישק אותי למטה גורם לגב שלי קצת להתרומם מהמיטה ולקולות אנחה מוגזמים לצאת ממני. כל הגוף שלי התמלא בפרפרים ולא רציתי שהתחושה הזאת תגמר לעולם. הוא הפסיק לרגע וחזר לעלות מעלי עם חיוך מעט מרוצה על השפתיים. ״בקושי נגעתי בך״ הוא אמר בשקט. איך זה הגיוני שאני כבר כל כך רטובה? הוא באמת בקושי נגע בי והרגשתי פשוט מדהים. זה בחיים לא קרה לי עם אף אחד בעבר. הוא רכן למטה שוב כדי לנשק אותי והתחלתי להוריד לו את הבוקסר לאט אבל הוא עצר אותי. ״תפסיקי למהר כל כך״ הוא אמר לגמרי מלמד אותי מה לעשות. זה לא שלא עשיתי סקס בעבר אבל פתאום הרגשתי כאילו כל כך לא עשיתי את זה נכון עד עכשיו.
הוא רכן שוב כדי לנשק אותי לאט והלשון שלו הפעם הייתה אפילו טובה יותר כשהיא לגמרי שיחקה לי במוח. זה היה כל כך מוזר זה כאילו שרציתי שהוא יחדור אלי כבר מצד אחד אבל מצד שני רציתי להישאר בנקודה המתגרה הזאת כל כך.

PrideWhere stories live. Discover now