***נקודת המבט של ג׳יימס***
לא יכולתי להפסיק לחשוב על השיעור של איימי. היא הפתיעה אותי ממש.. במיוחד כשהיא ביקשה להעביר שיעור. לא ציפיתי שככה הוא יתנהל. לא ציפיתי שכל הדברים האלה נמצאים לה בראש ובטח שלא ציפיתי שכל החיילות יזדהו. זה עשה לי ממש עצוב.. לדעת מה הן עוברות. אני בחיים לא דאגתי לגבי הדברים האלה, בחיים לא היה לי אכפת לאיזה כיוון התנועה הולכת ובטח שלא בניתי לעצמי סיפור שלם על איך חוטפים אותי. זה השאיר אותי טיפה בהלם, איך הן רואות את החיים כל כך שונה מאיתנו וכל דבר קטן מפחיד אותן וזה קצת עצבן אותי. איזה עולם דפוק, שבו נשים צריכות לפחות מגברים. חשבתי הרבה על מה שאמרתי לאיימי כשהיא סיפרה לי על דוד שלה ועכשיו זה פשוט לא עזב אותי.
הסתכלתי על השעון שלי וראיתי שהשעה שתיים עשרה בלילה.
נעמדתי מהמיטה ושמתי מעלי חולצת בייסיק לבנה יחד עם הטרנינג האפורות ויצאתי מהדלת, הולך לכיוון מגורי החיילים. הלכתי לחדר של המחלקה שלי ובעזרת המפתח שיש לי פתחתי את הדלת. לכל מפקד היה מפתח לחדר של המחלקה שלו ולא באמת חשבתי שאצטרך להשתמש בו, לפחות לא כל כך מהר. התקרבתי למיטה של איימי והתיישבתי על ידה, מסתכל עליה ישנה לרגע והיא נראתה כל כך רגועה. שמתי את היד שלי לאט על הזרוע שלה ולחשתי לה ״איימי״ היא פתאום התעוררה ונבהלה לרגע אבל אז נרגעה כשראתה שזה אני. ״קומי, שימי מדים״ אמרתי לה ויצאתי מהחדר, ראיתי שלקח לה רגע להבין מה קורה ולקח לה עוד רגע להתעורר אבל סגרתי את הדלת כשהייתי בחוץ ונתתי להתלבש. ידעתי שהיא ישנה רק שעה אז היא לא הספיקה כל כך להירדם לשינה עמוקה וזה היה טוב.
אחרי כמה דקות היא יצאה החוצה אלי מבולבלת. ״בואי״ אמרתי לה והתחלנו ללכת יחד ברחבי הבסיס, לא דיברנו איתה רק ליוויתי אותה עד שנכנסנו למתחם גדול שהיה מלא בשקי איגרוף, משקולות, וזירת מזרונים דקים. היו במתחם עוד כל מיני מכשירים וזכרתי כמה היינו מתאמנים פה הרבה לפני שנהייתי מפקד.״מה קרה?״ היא שאלה והסתכלתי עליה עד שהיא אמרה ״המפקד״. ״תורידי לחולצה״ אמרתי לה והיא הייתה מבולבלת כשהתחילה לפתוח את הכפתורים של החולצה הצבאית ונשארה בחולצה לבנה כמו שלי. ״היום את מתחילה ללמוד להגן על עצמך״ אמרתי וראיתי שהיא הייתה טיפה מבולבלת והסתכלה בשעון שלה. ״זה לא אומר שיש לך פטור ממה שיהיה מחר או במשך השירות פה״ המשכתי והיא לא הגיבה.
נעמדנו מול שק איגרוף גדול בצורת גוף של גבר עם פנים לא מתוארות וקירבתי אותה קצת אליו. ״תראי לי איך את מכה״ אמרתי לה והיא הסתכלה עלי קצת מוזר אבל אז התחילה לחבוט באגרופים בשק. ״חזק יותר״ אמרתי לה כשידעתי שייקח לה קצת זמן להכנס לזה. היא המשיכה להכות בחוזקה את השק וראיתי שהיא קצת מתחילה להתעייף. ״לא לעצור״ אמרתי לה כשידעתי שהיא צריכה לעייף את עצמה כדי שאוכל ללמד אותה אחרי שתתחמם. קול המכות החזקות נשמע בסטודיו יחד על האנחות שהיא הוציאה עם כל מכה וראיתי שהיה לה קשה. ״איימי חזק יותר״ אמרתי לה כשידעתי שהיא יכולה יותר והיא המשיכה והמשיכה והמשיכה עד שאמרתי לה לעצור והיא בבת אחת נעצרה. ״אני לא צריכה כפפות בשביל זה?״ היא שאלה מתנשפת והסתכלה על הידיים שלה שהיו אדומות. ״כשגבר יתקוף אותך יהיו לך כפפות?״ שאלתי אותה מתקרב אליה והיא שתקה ונאנחה, רק נשמה בשקט מנסה להסדיר נשימות.
YOU ARE READING
Pride
Romanceאיימי בת ה17 נערה בעייתית עם הורים עשירים. לא אכפת לה מארוחות חשובות או אנשים חשובים, היא מסתובבת עם נערים מפוקפקים ועושה דברים פרועים, עד שלהורים שלה כבר אין ברירה והם שולחים אותה לפנימייה צבאית. גם שם היא עושה הרבה בלאגן ופוגשת בנערים כמוהה, אבל י...