נ.מ נטלי
____"איך אני נראית? הישבן שלי נראה טוב? רואים מספיק חזה?" סאני שואלת בעודנו מקיימות שיחת וידיאו בטלפון. השיער הארוך והשחור שלה אסוף לקוקו גבוה והדוק והתלבושת השחורה והמדהימה שלבשה על גופה גרמה לה להיראות כמו בובת חרסינה סקסית ומקועקעת. מה שזה לא יהיה שטום רוצה ממנה, אני מקווה מאוד שהוא רוצה אותה. אני יודעת שטום הוא גבר טוב, והוא לא ייפגע בסאני אבל עם כל מה שקרה עם טיירל אני לא רוצה שהיא תיפגע יותר. ואני יודעת שהיא שומרת על הלב שלה מאחוריי חומות גבוהים מפניי אהבה נוספת, ובמקום מסויים זה מצער אותי, אבל אולי לבינתיים זה טוב. רק בינתיים.
"סאני, את נראית מדהים. למה את כל כך לחוצה?" היא מניחה את הטלפון על שידת הלילה שלה והולכת לעמוד לצד המראה, או יותר נכון, מולה. אני כבר הייתי מוכנה כך שלא הרגשתי הרבה צורך להביט במראה כמו שעשיתי כשדניאל בא לבלות איתי. ובמחשבה שדניאל הוא זה שבא לאסוף אותי, אולי בלא מודע נתנתי לעובדה הזו להשתלט עליי כששלפתי אחת מהשמלות היותר חושפניות שלי ואספתי את שיערי הגלי לקוקו שהגיע עד אמצע הראש שלי. לא גבוה מדיי ולא נמוך מדיי.
לשמלה בצבע בורדו הייתה חצאית קצרה מאוד שנקשרה בצד הירך, משאירה פתח נכבד לראייה על העור החשוף שלי. חלקה העליון היה חשוף במרכז והצווארון שנכרך סביב צווארי משך את חזי למעלה באופן טבעי ונתן לו מחשוף תחתון שהייתי מריירת עליו אם הייתי גבר בעצמי בעוד שביטני ברובה הייתה חשופה לראייה."אני לחוצה כי אני חושבת שהלילה זה ייקרה!"
"מה יקרה? שאת וטום תשכבו?"
"כן!"
"סאני!!" אני צורחת את שמה וקמה מהמיטה בקפיצות צהלה וצווחות פנימיות. מרגישה את מדד השמחה שלי מרקיע שחקים. כי אני מבינה את הצורך של סאני להתאבל, אבל היא כל כך צעירה, אני לא יכולה לתת לה להתאבל כל חייה. וטום הוא כזה מדהים, שאם כבר לשכב עם מישהו, עדיף שזה יהיה הוא. "אני מרגישה רע וטוב בו זמנית, לא יודעת." היא אומרת בעוד שאני מסתובבת ברחביי החדר, מצד לצד וחגה לעיתים במקומי כי הפרעות הקשב וריכוז שלי קצת בולטות יותר בזמן האחרון. אובחנתי בשנה האחרונה שלי לתיכון, זה משהו שהתפתח עם הזמן אבל מעולם לא הצבענו על זה עד שאבא החליט שכדאי לבדוק למה אני תמיד זזה ומתניידת, ואני לא סירבתי.
"את לא צריכה להרגיש רע בכלל. את בידיים טובות כל הלילה הזה, וברגע שתצטרכי משהו תגידי לי ואני אהיה לידך. טום לעולם לא יעשה משהו שלא תאהבי ואני בטוחה ש--" עצרתי באמצע המשפט ברגע שראיתי כי התקבלה הודעה מדניאל.
דניאל - אני בחוץ
"נטלי? הכל בסדר?"
YOU ARE READING
אַטְמוֹ ❃ סֵפֶר שֵׁנִי
Romance*הספר השני ל׳אוזון׳. ספר זה לא עומד לבד. * כמה זמן עבר? איפה כל דבר? איפה כל אחד? לאחר הפרידה, דניאל ונטלי המשיכו בחייהם. מנתיב אחד שהתפצל לשניים, אין לדעת עד עכשיו מה כל אחד מהם עבר. אבל יש ריח של שיברון לב באוויר, של תחושת נטישה עמוקה. של צער ש...