🌑 וַיֹּאמֶר

15 1 0
                                    

נ.מ נטלי
____

הצתי את הסיגריה ולקחתי שאיפה עמוקה פנימה, עוצמת את עיניי ומנסה להכיל את כל העשן שבראותיי. כמו ארוחה לגוף. ״את יודעת, לעשן זה ממש לא טוב בשבילך.״ קאי לפתע מוצאת לנכון להעיר לפניי שהיא מורידה עוד שורה של קוקאין מהשולחן שמתחתייה.
״כן... אני אתן לאלוהים לשפוט את זה.״

״אם ניתן לאלוהים לשפוט כל דבר קטן שנעשה, לא נגמור ברכבת למעלה.״ היא מוסיפה ולוקחת שוט שזה עתה מזגה לעצמה. ״גמרתי פעם ברכבת.״ אליוט חושבת שזה נחוץ לציין, ואני לא יכולה שלא להיות משועשעת מחבורת הבנות ההזוייה שנמצאת סביבי. הייתי במועדון אחר להלילה, רק בכדיי לשנות קצת אווירה. סאני לא בעיר אז לקחתי את זה כהזדמנות לטייל קצת.

הבנות במועדון הזה היו מקסימות, פתוחות, כנות. את חלקן הכרתי משנים קודמות בתעשייה, והן אלה שישבו איתי בחדר הפרטי שגנבנו למעט זמן. השעה הייתה ארבע לפנות בוקר, המועדון מתחיל להתרוקן וכולנו הרווחנו מספיק כסף היום בכדי להרשות לעצמנו כמה דקות של מנוחה. ״מי גרם לך לגמור ברכבת?״ שאלתי אותה מתוך סקרנות טהורה, טופחת את הסיגריה בצידה של המאפרה ונותנת לחלק מהחומר השרוף לרדת.

חיוך רחב התפרש על פנייה והיא מיהרה להסתיר אותו בלנשוך את השפה התחתונה והעבה שלה. אליוט פריקית, לגמרי יפייפיה, אבל מוזרה באופן מחפיר. היא משלבת את רגלייה יחדיו, ״הסדרן.״ וואו...ו-וואו... כמה כוח שכנוע וסקס אפיל צריך שיהיה לאישה בכדיי שהיא תזיז אדם מתפקידו שיעזור לה לגמור ברכבת?

האוזניים שלי התחממו, ואני לא הייתי הטיפוס התמים, ובכל זאת זה הצליח להביך אותי. ״אני ממש ממש ממש רוצה שתפרטי על זה, פעם הבאה.״ קאי מעירה ונשכבת לאחור, הראש שלה על הירך החשופה שלי ומעט מהאבקה הלבנה מבצבצת מהנחיר. ״מה איתך אטמו? מישהו איי פעם עזר לך לגמור ברכבת?״

זזתי במקומי בעוד שהסיגרייה אחוזה בשפתיי, מנסה למצוא את התנוחה הנכונה. ״עדיין לא. אבל כן גמרתי במסעדה.״

״מממ יפה.״ אליוט מילמלה אבל לא היה נראה שזה ממש הלהיב אותן. אני יודעת שאולי זה לא כזה מלהיב כי זה נעשה הרבה פעמים בעבר אבל להגיד להן ״כן גם גמרתי במשרד של הפסיכולוג שלי״ לא נחשב בין האופציות מסיבות שלי. למרות שזה אחד המקומות הכי סקסיים שיצא לי לגמור בהם איי פעם. ״ומי הבחור בר המזל שזכה לדחוף את עצמו לתעלה שוות המיליונים שלך?״ גם מסוממת, לקאי יש אוצר מילים יפה.

״הבן זוג שלי.״

״הבן זוג שלך?!״ שתיהן התרעמו במכה אחת וגרמו לי להשתעל מצחוק כשהוצאתי את העשן החוצה. ״למה? זה לא סביר שיהיה לי בן זוג?״

אַטְמוֹ ❃ סֵפֶר שֵׁנִיWhere stories live. Discover now