11. Kapitola

2K 79 0
                                    

Za dva dny je vánoční ples a všechny holky šílí jako by to bylo už dnes. Dneska mám sraz s Harrym v knihovně. Vešla jsem do knihovny a Harry seděl u mého oblíbeného zadního stolu. Přisedla jsem si k němu a Harry mě objal. "Taky tě ráda vidím." Řekla jsem a zasmála se. "Rachel mě něco napadlo." "A co to jako má být?" Zeptala jsem se. "Víš jak je ten ples?" "No?" Vůbec nevím co po mě chce. "Půjdeme tam spolu. Zmijozeláky to nasere a já nemám s kým jít." Řekl. "A hlavní je že to nasere Malfoye. Však víš že holka ze Zmijozelu si něco 'začala' s Potterem." Dořekl jeho proslov a doufal že na to přistoupím. "Dobře." Řekla jsem a vzdychla. "Díky. Už jsem si myslel že půjdu s někým strašně otravným." Řekl a já se zasmála. "Promiň." Řekl. "Za co?" Zeptala jsem se. "Víš...... Tebe by určitě pozvalo hodně kluků a já ti zkazil noc." Řekl a povzdechl si. "Hej. Podívej se na mě. Bráško, ty mi nic nezkazíš, stejně jsem neměla s kým jít." Řekla jsem. "Ale co Pucey?" "Pucey je debil. Na ten ples pozval někoho jiného a to jsem si myslela že mezi námi něco bylo." Řekla jsem. "No nic už budu muset. Jdu za Hagridem." Řekla jsem a odešla jsem.

                                   ***

"Hagride!" Vykřikla jsem, rozběhla se za Hagridem a objala ho. "Nazdar prcku." Řekl a zasmál se. "Hagride...... Všichni jsou oproti tobě malí." Řekla jsem a oba jsme se zasmáli. "Kde je Layla?" Zeptala jsem se. "Vodešla do hor. Byl nejvyšší čas." "Ah jo. Proč si mi nic neřekl?" Zeptala jsem se. "Nechtěla. Když jsem tě chtěl zavolat aby ses rozloučila. Utekla." Řekl. "Aha." Řekla jsem celkem smutná. "Nic si z toho nedělej. Asi se jednou vrátí." Řekl. Chvilku jsme si povídali a já se pak vydala na školní zahradu nebo spíš plochu s trávou a stromy. Sedla jsem si ke stromu. "Jdi Malfoyi, to dáš." Nevnímala jsem tyto slova Zabiniho a začala si číst knihu o dracích. "Ehm." Podívala jsem se před sebe stál tam Malfoy. "Co chceš?" Zeptala jsem se celkem nepříjemně. Podívala jsem se za něho a viděla jeho kamarády stát u protějšího stromu a sledovali situaci. "Ty, já vánoční ples?" Zeptal se mě. "Ty jsi nepozval Pansy?" Zeptala jsem se provokativně a postavila se. "Ne." Řekl a mrkl na mě. "No. Každopádně, už mě někdo pozval. A já řekla že s ním půjdu takžeee s tebou nepůjdu." Řekla jsem, vzala si knížku a odešla jsem od Malfoye kterému jsem právě zmenšila ego. Došla jsem na pokoj a viděla jsem tam Daphne která ležela na posteli. "Ahoj." Řekla a já ji pozdravila zpět. "S kým jdeš na ten ples?" Zeptala se mě. "S Harrym." Řekla jsem. "vždyť je tvůj brácha." Řekla. "Oba chceme nasrat Malfoye a toto je jediný způsob navíc on neměl s kým jít a já taky ne." Řekla jsem. "Ahaaa." Řekla a zasmála se. "A ty?" Zeptala jsem se jí. "Pozval mě Zabini. Takže jdu s ním." Řekla. "Hmmmmmm." Řekla jsem a začala se smát. "Já tomu nemůžu uvěřit!" Vykřikla Pansy která právě vrazila do dveří. "Jak tě Draco mohl pozvat na ples!" Vypískla na mě. "Panebože. Uklidni se. Kdybych neměla doprovod stejně bych s ním nešla. Nechápu jak ho můžeš snést vždyť je úplně slizký." Řekla jsem. "To je jedno. Tady jde o to že tě vůbec pozval!" Vykřikla znovu. "Ah jo. Pansy tohle není moje chyba měla by sis to vyřešit s ním. On je tvůj kluk." Řekla jsem a Pansy se tím celkem uklidnila. "Hm asi máš pravdu. Ale i tak." Řekla a když odcházela směrem do společenky prudce zaklapla dveře. "To si mi neřekla." Řekla Daphne. "Co?" "Že tě pozval Malfoy." Řekla. "Nepřišlo mi to moc důležité." Řekla jsem a protočila očima.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat