23. Kapitola

1.7K 71 0
                                    

Sedla jsem si a Zabini začal. "Takže ty a Diggory? Asi ti nestačí Malfoy." Řekl pobaveně. "Já si myslím že to je úplně naopak. Spíš si myslím že já nestačím Malfoyovi." Řekla jsem a pohledem probodla Draca sedícího přede mnou. "Co jste si zas udělali? Jste jak pohadaní milenci." Řekl Zabini. "Něco takového." Řekl Draco a protočil očima. "Jo a nebyli bychom kdyby jeden z nich nebyl totální kretén a děvkař. Že?" Řekla jsem a falešně se usmála. "Jo a taky kdyby mě ta druhá furt neodstrkovala a neutíkala pryč." Řekl ublíženě. "Ani jsi mě to nenechal vysvětlit a už z toho děláš vědu." Řekla jsem. "Ty jsi mě to taky nenechala vysvětlit a začala sis s Diggorym." Řekl. "Takže se uklidníme." Řekl klidně Zabini. "Já si s Diggorym nezačala." Řekla jsem už naštvaně. "jo? A co to bylo? 'To je v pohodě Cedrickuuuuuuuu. Nic mě nebolí. Jen mě naštval Malfoy' Hm?" Řekl naštvaně Draco. "Takhle to nebylo." Řekla jsem a zakývala hlavou na nesouhlas. "To je úplně jedno. Bylo to tímhle stylem." Řekl. "A co Pansy? Hádám že je hodně dobrá v líbání." Řekla jsem naštvaně. "Ona se mi ani nelíbí." Řekl. "To je mi jedno!" Vykřikla jsema u toho vstala. Všichni se na mě začali dívat. "Kašlu na tebe!" Vykřikla jsem znovu. "A ty neprovokuj!" Vykřikla jsem na Zabiniho který se právě smál. "Já nic nedělám." Řekl. "Vážně?" Vykřikla jsem a vylila na něj sklenku s vodou. "Teď se můžeš jít osušit a něco dělat budeš." Řekla jsem ještě pořád celkem nahlas. Pak jsem procházela uličkou a zastavila se u Harryho. "A ty vstávej. Potřebuju s tebou mluvit." Řekla jsem už celkem klidně. Harry tam seděl jak u vytržení tak jsem ho chytla za límec a zvedla ho. "Harry Pottre vstávej!" Vykřikla jsem, chytla ho za ruku a vedla ho pryč. Dovlékla jsem ho až ven a řekla. "Promiň Harry." Řekla jsem. "Za co?" Zeptal se mě. "Za to že jsem teď na tebe křičela a za to že jsem tě ignorovala." Řekla jsem. "Já vím že ti to Snape nařídil. A za to dnešní křičení se omluvat nemusíš." Řekl. "Díky. Víš jen mě něco naštvalo." Řekla jsem. "Něco jako Malfoy?" Zeptal se a začal se smát. "Jo." Odpověděla jsem. "Však sám víš že někoho dokáže naštvat." Řekla jsem a zasmála se. "Jo, to máš pravdu." Řekl a usmál se. "Jdeme zpět?" Zeptala jsem se ho. "Jo." Řekl. "Ale tentokrát si sedám k Nebelvíru. Stejně jsem tam měla být." Řekla jsem. "Dobře." Řekl.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat