Ráno jsem se probudila, udělala si ranní hygienu, oblékla se do hábitu a šla do velké síně. Sedla jsem si k mému běžnému místu a dívala se jak se místnost pomalu plní. Jakmile už všichni v síni byli Brumbál vešel dovnitř a řekl. "Tento týden se učit nebudete, je to kvůli tomu, že dnes večer přijedou hosté a my chceme aby jste se s nimi za ten volný týden seznámili." Řekl a odešel. Super týden off. Aspoň nebudu furt muset nosit ten hábit. Je pěkný, ale přes ty prázdniny jsem si navykla na klasické oblečení. Po jídle jsem šla na pokoj cestou jsem potkala Harryho. Musím se držet dál, musím být škaredá pokud na mě promluví. "Rachel?" "Co chceš Pottre?" Vyštěkla jsem po něm. Promiň Harry. "Toto nejsi ty, takhle ses nechovala." Řekl. "A to víš jak? Jsem tvoje sestra necelý rok abys věděl." Řekla jsem a odešla.
Na pokoji jsem se převlékla
do Totoho:Chci se cítit uvolněně. Udělala jsem si cestu na školní pozemky a procházím přes 'zahradu' - je to spíš plac na kterém je tráva a stromy a okolo toho jsou chodby bez zdí jen se sloupy které vedou do hradu. Došla jsem k jednomu stromu a jakmile jsem se posadila, přímo před sebou jsem viděla jak se za stromem Draco a Pansy líbají. Co jsem si myslela je to děvkař, ta noc v jeho domě asi nic neznamenala a to doučování taky ne. Asi měl v plánu se se mnou vyspat, to mu ale nevyšlo, tak šel za holkou která mu 100 % dá. Rychle jsem vstala a začala utíkat. Asi jsi mě nevšiml. Doufám v to. Doběhla jsem k dívčím záchodu a před nimi začala strašně moc brečet. "Rachel!" Vykřikl Draco a doběhl ke mně. "co chceš?" Zeptala jsem se zničeně. "Jsi vpoho?" Zeptal se. "Vypadám snad!? Jsi děvkař Malfoyi. Jestli sis myslel že se s tebou vyspím nebo co tak jsi ubohý." Řekla jsem a odešla. Jakmile jsem zašla za roh narazila jsem do někoho. "Promiň, moje chyba." Řekl a podal mi ruku aby mi pomohl se zvednout z té studené podlahy. "Nevadí. Děkuji" řekla jsem a jeho ruku přijala. Byl vysoký, měl světle-hnědé vlasy a jeho tváře byly červené. Nečervenal se, prostě to tak měl. Rozkošné. "Cedrick Diggory." Řekl a usmál se. "Rachel Evansová." Řekla jsem a na oplátku se usmála. "Co se děje? Slyšel jsem tě křičet, měl jsem v plánu tam jít. Jsi celá ubrečená." Vyhrkl ze sebe. "Jen problém s jedním debilem, ale už jsme si to vyříkali." Řekla jsem a zasmála se. "Odstup Diggory!" Vykřikl Draco. "Co si myslíš že děláš?" Vykřikla jsem na něj. "Tenhle vysoký exemplář mi holku nevezme." Řekl. "Ale já nejsem tvoje holka!" Vykřikla jsem, chytla Cedricka za ruku a odvedla ho pryč než se ti dva stihnou navzájem zabít. "Promiň, zhoršil jsem ti to." Řekl. "Nezhoršil. Malfoy je debil." Řekla jsem a usmála se. "Už bychom měli jít do velké síně." Řekl. "Jo máš pravdu." Řekla jsem a trochu se poupravila aby nešlo vidět že jsem brečela. Vešli jsme do velké síně a rozloučili se, já šla ke svému a on taky.
ČTEŠ
Zmijozelská dívka [Dokončeno]
FantasíaTichá dívka, nikdo nepředpokládal že se z ní stane Zmijozel. Teď už má namířeno do 3. ročníku, ale stanou se tam divné věci. Sám Zmijozelský princ se jí začne dostávat do života, do hlavy a možná i do srdce.