19. Kapitola

1.8K 72 0
                                    

Ráno jsem se probudila a uviděla vedle sebe Draca. Po chvíli mi došlo co se mi včera zdálo a jak hrozné to bylo, takže jsem se ještě víc na Draca namáčkla. Byl tak roztomilý když spal.   Pořád jsem jen tak ležela, protože jsem nechtěla Draca vzbudit a začala jsem uvažovat. Co by na to asi řekl Harry, kdyby mě takhle viděl asi by mě i Draca zabil. A ten sen......co když to bylo varování? Co když jsem do tohohle domu ani neměla vstoupit? Pomalu mi docházelo že bych tu neměla zůstávat a tak jsem se pomalu a potichu zvedla, šla do mého pokoje, zabalila si, napsala dopis a položila ho Dracovi na postel vedle něj. Pak jsem se pomalu vyplížila z domu a utíkala směr les. Doběhla jsem na místo kde jsem byla minule a doufala že tam bude Layla. Nebyla tu. Nechtěla jsem tu zůstat pro případ že by mě Draco náhodou hledal. Šla jsem dál až jsem nakonec našla pěkně místo. Postavila jsem stan, který vypadal malý, ale v realitě byl velký asi jako klasický byt.

Uběhl měsíc a já si léto zatím užívám. Dneska jsem byla na procházce a nasbírala si zásoby lesních jahod a došla jsem až na louku kde se nacházejí borůvky které jsem také vzala, nakonec jsem si natrhala pár květin do vázy a vydala se zpět ke stanu. Před týdnem jsem byla nakoupit zásoby jídla a doslechlo se mi že Harry právě žije s našim strýcem, tetou a bratrancem. Aspoň že je Harry vpohodě. Právě teď si dělám pudink který jsem ozdobila jahodami a borůvkami které jsem našla. Vyšla jsem ven i s miskou pudinku a sedla si na židli kterou jsem měla schválně postavenou před stanem ať mám výhled na přírodu.

                                ***

Je den před školním rokem a já jsem právě teď v příčné ulici. Musím si koupit nové učebnice. Po nakupování jsem si ještě z Gringottovic banky vyzvedla pár galeonů a vydala se domů neboli do mého stanu.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat