27. Kapitola

1.7K 69 3
                                    

Sedím ve velké síni a dívám se na Brumbála který se právě chystá k proslovu. "Dnes, je den kdy zvolíme tři kouzelníky kteří se utkají ve třech velmi těžkých úkolech...." Řekl a vytáhl pohár do kterého se měly vhodit lístky se jmény. "Za Krásnohůlky to bude." Kouzlem vytáhl papírek. "Fleur Delacour." Řekl a všichni začali tleskat. Fleur se zvedla a došla k Brumbálovi, vzala si lístek a stoupla si tam kde Brumbál ukázal. "Za Kruval." Řekl a vytáhl další lístek. "Viktor Krum." Vykřikl a Viktor vstal a udělal to co Fleur. "A za Bradavice to bude." Řekl a vytáhl lísteček. "Cedrick Diggory!" Vykřikl a všichni začali jásat. Cedrick udělal to stejné co Fleur a Viktor. "Tak a když už máme vybrané všechny tři kouze....." Nestihl to doříct a z poháru vylétlo další jméno. Brumbál se na to nevěřícně podíval a lísteček chytil. "Harry Potter." Zašeptal a všichni se zhrozili. Podívala jsem se na Harryho a on mi nečekaně pohled oplatil. "Harry Potter!" Vykřikl Brumbál. Hermiona Harryho postrčila a Harry vyšel vpřed, pomalu se rozhlížel, došel až k Brumbálovi a lísteček si vzal, podíval se na lísteček, postavil se vedle Cedricka a znovu si se mnou vyměnil pohled. Pak z publika vycházely nesouhlasy. "To není možné, ten Potter dostane vše co chce." Řekla nějaká černovláska. "Přesně." Řekla Parkinsnová. Malfoy jen zakýval hlavou a podíval se na mě. Podívala jsem se na něj a mile se usmála, usměv mi neoplatil a arogantně se otočil. Proč jsi se na něj usmála? Jsi blbá! Mé svědomí mi začalo nadávat. Ale teď doopravdy. Něco není v pořádku.
Hned potom co Brumbál zvolil tři kouzelníky, řekl. "A pamatujte si bude ples."řekl a konečně jsme se mohli najíst. Hned po jídle jsem vyšla ven a chňapla po Malfoyovi. Začala jsem ho tahat za rukáv a Zabini se začal smát. Malfoye jsem dotáhla do uličky kde nikdo nechodí a vytáhla hůlku. "Co děláš?!" Vykřikl vystrašeně. "Hned mi řekni co se doprdele děje!" Vykřikla jsem. "Co myslíš?!" Vykřikl zpět. "Něco mi nesedí a to něco si ty!" Vykřikla jsem zase. "Nevím o čem mluvíš!" Vykřikl. "Blaise mi řekl že něco mezi námi bylo a ty mi teď řekneš co!" Vykřikla jsem. "Já ho zabiju." Řekl. "Dělej!" Vykřikla jsem. "Promiň ale doopravdy nevím o čem mluvíš. Jdi se zeptat někoho s kým ses znala líp, určitě ti pomůže." Řekl a odešel. No to jsem posrala. Nakonec jsem si řekla že mi asi hrabe a šla jsem na pokoj.

***

Je další den a já jdu z oběda. Malfoy je pěkně nasraný - taky aby nebyl - a Harry je strašně v napětí. Došla jsem na hodinu Dějin čar a kouzel a posadila se na místo které je podle učitele prý mé. Tento předmět je jediný který učí duch, což je celkem husté. Každopádně, v sobotu bude první úkol, doufám že to Harry přežije, ne že bych o něm pochybovala, ale i tak. Po otravné hodině, kterou z celého srdce už teď nesnáším a to si ji nepamatuji kvůli někomu jsem se vydala na další hodinu. Když nad tím uvažuju, ty hodiny mi připadají strašně zdlouhavé, myslím se že kdyby je zkrátili, nic by se nestalo. Vešla jsem do hodiny lektvarů, kterou máme skoro každý den a už mě to pěkně štve, sedla jsem si a vzpomněla si, že se mnou chce Brumbál dnes večer mluvit, asi se bude jednat o mé vzpomínky, za poslední dobu jsem si vzpomněla jen na Harryho což se divím, protože dle mých vzpomínek to vypadalo, že jsme si moc blízcí nebyli a pak taky na Hermionu to mě moc nepřekvapilo, je hodně hodná a milá, pochybuju že bych se s ní nebavila. Jinak pořád zůstávám v temnotě, ani si nepamatuji toho zrzka který se baví s Herm a Harrym, jen jsem slyšela že jeho druhé jméno je Wesley, to je vše.
Snape vtrhl do učebny. "Dnes budeme vyrábět Matoucí Utrejch." Řekl. "K čemu to slouží?" Zeptal se. Ještě že si tyhle věci pamatuju, jinak bych propadla. Jediná Herm a já jsme se přihlásily. "Slečno Evansová?" Vyvolal mě. "Matoucí Utrejch není tak silný jako například Ohlupující odvar a způsobuje lehké zmatení a dezorientaci." Řekla jsem. "Výborně. Přiděluji 10 bodů Zmijozelu." Řekl a Zmijozelští se začali radovat. No radovat se je lehké, ale aby odpověděli oni, to už pak ne. "Rozdělím vás do dvojic a společně vytvoříte Matoucí Utrejch." Řekl a začal nás rozdělovat. "Evansová a Malfoy. Zabini....." Řekl a dál jsem ho neposlouchala. No a je to v prdeli. Malfoy mi ukázal ať si za ním sednu. To si myslí že mi bude rozkazovat? Zakývala jsem že si k němu nesednu a ať si on sedne ke mně, to se mu asi nelíbilo tak se přihlásil. "Pane profesore?" "Ano pane Malfoyi?" Řekl Snape. "Můžu být s někým jiným?" Zeptal se. "Ne." Řekl prudce a otočil se. Nakonec jsem ustoupila a sedla si k němu. "Začněte, máte na to dvě hodiny." Řekl a sedl si ke stolu. "Dones dvě pírka zmíráčka." Řekla jsem a právě napustila první odměrku vodou. "Ne." Řekl panovačně a opřel se o židli. "To nemyslíš vážně." Řekla jsem a naštvaně se na něj podívala. "Myslím." Odpověděl a falešně se uchechtl. No jasně, co jsem si myslela. Zvedla jsem se a šla do skladu a vzala dvě pírka zmíráčka, přišla jsem zpět, odměrku jsem nalila do kotlíku, znovu ji napustila, dolila ji ke zbytku vody a znovu ji napustila, tentokrát do půlky a znovu ji nalila do kotlíku, pak jsem se podívala do učebnice a ujistila se že to mám správně. "Dvě a půl odměrky vody." Dobrý. Mám to správně. Podívala jsem se na pírka a vzala je do ruky a začala čekat než se voda přivede k varu, hned potom jsem tam pírka vhodila a zamíchala to 12-krát po směru hodinových ručiček a 7-krát do protisměru, prostě tak jak to stálo v učebnici a nechala to vařit 30 minut. Sedla jsem si a čekala. "To už jako máš?" Zeptal se. "Ne, musím počkat než se to uvaří." Řekla jsem a pak ho ignorovala. Jak se to uvařilo, přidala jsem šťávu z jedné pijavice a začala to náhodně míchat, jakmile mi to zhoustlo - tak jak mělo -, přidala jsem šťávu z druhé pijavice, zamíchala a přisypala libeček, začala míchat, jakmile se mi barva změnila na modrou, kotlík jsem odstavila a přihlásila se. "Ano slečno Evansová?" Řekl Snape a podíval se na mě. "Máme hotovo." Řekla jsem. Ani nevím proč jsem řekla 'máme' když jsem to dělala jen já. "Dobře. Můžete jít." Řekl a oba dva jsme se zvedli a odešli. Vyšli jsme ven, ani se na sebe nepodívali a já rychle odešla.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat