Další den se Draco vrátil, řekl mi, že se pomalu schyluje k poslední bitvě. Bojím se, že to nedáme, ale Draco mě uklidňuje, že to bude v pořádku. Snape se stal ředitelem školy a tím nastolil nový a krutý režim. Vše se změnilo, v Bradavicích už neslyšíte smích, ani náznak radosti, jen smutek a tichost. Chodbami se ozývají jen kroky kolem jdoucích a to je nejvíc depresivní na tom všem.
Uběhla dlouhá doba a všichni byli svoláni do velké síně. Snape nám řekl, že prý se zde pohybuje Harry a že chce slyšet, kde přesně je pokud to někdo ví. Po chvíli z davu vyšel Harry. "Jak můžete stát tam kde stál on. Zabil jste ho a jako ředitel, si myslím, že máte velmi velké problémy s bezpečností a to rozsáhlé." řekl Harry a ze dveří vyšli všichni členové fénixova řádu. Nakonec Snape vytáhl hůlku. Profesorka McGonagallová přistoupila před Harryho a začala se Snapem bojovat. Snape prohrál a nakonec zmizel. Všichni se začali radovat. Harry si povídal s McGonagallovou a pak rychle odběhl. "Harry! Vím kde je viteál!" "Fakt?" "Jo. Za tu dobu jsem s tím mluvila s Lenkou a zjistily jsme, že je to ztracená korunka Roweny z Havraspáru. Musíš si z Rowenou promluvit. Je v té nejvyšší věži." "Díky." řekl a objal mě. "vítej zpět brácho." řekla jsem a Harry se usmál. "tak jdi." řekla jsem a Harry zmizel. Rozběhla jsem k Dracovi a objala ho. "Blíží se to, válka. Draco já se bojím." řekla jsem a při tom brečela. "Neboj, zvládli jsme to nejhorší. Takže zvládneme i tohle." řekl a začal mě hladit po zádech. "Jo máš pravdu." řekla jsem a pevněji ho objala. Všichni se začali chystat a šílet.
Vyběhla jsem ven a uviděla jak obrané kouzlo zmizelo a Neville začal utíkat před všemi ostatními mezitím co zničil most. "Ne!" vykřikla jsem, když se most zhroutil a Neville nikde. Po chvíli se objevila ruka na okraji mostu. Všichni byli potichu, s tím, že to je nějaký jiný člověk. Když se objevila druhá ruka a hlava. Všimli jsme si, že to je Neville. Rychle jsem mu pomohla dostat se nahoru a společně jsme běželi zpět k hradu. Začala válka. Všichni začali bojovat. I já Harry, Hermiona a Ron někam zmizeli a já nevím kde. Po chvíli jsme byli strašně vyčerpaní a Smrtijedi byli ve výhodě. Všechno pochladlo a všichni jsme uslyšeli hlas Voldemorta. "Bojovali jste udatně, ale marně. To si nepřeji, každá kapka magické krve, která se vylila, je strašným odpadem. Proto velím svým silám, aby ustoupily. V jejich nepřítomnosti důstojně zlikvidujte své mrtvé. Harry Pottere, teď mluvím přímo s tebou. V tuto noc si dovolil nechat umírat své přátele pro tebe, místo toho, aby si mi čelil. Neexistuje větší potupa. Přijď do Zapovězeného lesa a postav se svému osudu. Pokud se tak nestane, každého posledního muže, ženu i dítě, kteří se tě pokusí přede mnou skrýt." Když to skončilo, všichni smrtijedi zmizeli. Začalo hrobové ticho, všichni se starali o své blízké zraněné, nebo se loučili s těmi, kteří umřeli. Když Harry přišel, zmizel a šel do bývalé pracovný Brumbála.
Tvůrce: Poslední díl už dnes a pak bude konec :(
ČTEŠ
Zmijozelská dívka [Dokončeno]
FantasyTichá dívka, nikdo nepředpokládal že se z ní stane Zmijozel. Teď už má namířeno do 3. ročníku, ale stanou se tam divné věci. Sám Zmijozelský princ se jí začne dostávat do života, do hlavy a možná i do srdce.