Když Harry přišel, řekl, že tam půjde. Začala jsem brečet a rychle ho objala. "Neboj." řekl a dal mi pusu na čelo. "To zvládneš." řekl a znovu mě objal. Pak se rozloučil s Herm a Ronem a odešel. Hermiona se ke mě rozběhla a objala mě. "Rachel. Musí to pro tebe být hrozné." řekla a nepustila mě. "I pro tebe, je to tvůj kamarád." "Ale ne bratr." řekla se slzami.
Po nějaké chvilce jsme slyšeli příchod lidí přes rozbořený most. Všichni jsme vyšli ven a podívali se na Voldemorta a smrtijedy, kteří šli za ním. Stoupla jsem si vedle Draca a jen tak stála. "Harry Potter je mrtvý!" zvolal Voldemort. "Neeee!" zařvala Ginny a její otec jí tak tak zastavil než se na Voldemorta vrhla. "Hloupá holko, Harry Potter je mrtvý a od dnešního dne vložíš svou víru ve mě........Harry Potter je mrtvý!" zvolal k Smrtijedům a všichni se začali smát. "A teď je na vás kdo se přidá nebo, zemře." řekl Voldemort a pohlédl na mě. "Co třeba ty? Rachel..." řekl a všichni se na mě podívali. Voldemort mi pak naznačil, že jinak ublíží Dracovi a já se podívala na Draca. Kývla jsem hlavou. "Nemáme na vybranou." zašeptala jsem a Draco mi stikl ruku. Oba dva jsme předstoupili. "Rachel! Harry ti věřil!" Zařvala Ginny. Voldemort se zasmál. "Tak oni nevěděli?" řekl jedovatě a podíval se na mě. "Ukaž jim to." řekl Voldemort a já se otočila k ostatním. "no ták." popohnal mě a já vyhrnula rukáv. "Zrádkyně!" Vykřikla Ginny a já uviděla Lenku brečet. Hermiona o tom taky nevěděla. "Rachel, řekni mi, že to není pravda." řekla Herm a mě stekla slza po líčku. "Nemůžu ti uvěřit." ozval se Ron. Nechtěla jsem se na ně dívat tak jsem se otočila. "Výborně." řekl a objal mě. "Jdi." řekl a ukázal za sebe. Pak objal i Draca a Draco přišel vedle mě. "Promiň." zašeptal. "Nevadí." řekla jsem a utřela si slzu. Neville přistoupil dopředu. "Jak se jmenuješ?" zeptal se Voldemort. "Neville Longbottom." "No, čekal jsem někoho lepšího, Neville." řekl Voldemort a smrtijedi se začali smát. "Ale určitě se mezi námi najde místo." "Chtěl bych něco říct." řekl Neville a Voldemort zaťal pěsti. "Tak říkej." řekl Voldemort. "Nevadí, že Harry umřel. Lidé umírají denně. Rodina, přátelé, ale ještě není konec!" zakřičel Neville a vytáhl meč. V tu chvíli Harry spadl z Hagridova náruče a zvedl se. Kouzlem zasáhl Nagini a utíkal uličkou. Voldemort po něm házel kouzlo a já i Draco jsme se rozběhli na dobrou stranu. Všichni smrtijedi začali mizet a utíkat a ostatní se nahrnuli do hradu. Draco a já jsme se schovali ve velké síni a tam čekali. Přes okno jsem si pak všimla jak Harry bojuje s Voldemortem. Jejich hůlky se propojily. Harry začal mít nadvládu až nakonec Voldemorta zabil. "Harry!" Vykřikla jsem a běžela ven. Harry mě chytl do obětí. "Díky bohu. Přežila si." Řekl Harry a stiskl mě. "Harry je to zrádkyně. Celou dobu byla smrtijed." Řekl Ron který přišel. "To je pravda." Řekla Ginny. "Já o tom věděl. Museli jsme to nechat v tajnosti. Byla k tomu donucena. Vyhrožoval ji." Řekl Harry a já přikývla. "Panebože Rachel. Ty sis toho prožila..." Herm se ke mě rozběhla a objala mě.
19 let později:
"Scorpiusi! Napiš." "Jo, jo mami. Neboj" řekl Scorpius a protočil očima. "neprotáčej oči!" Upozornila jsem ho. "Rachel. No ták on to zvládne." "Ah bože, Draco. On vše zapomíná. Už z toho nemůžu." Řekla jsem a chytla Draca za rameno. "Tak ahoj!" Vykřikl naposledy Scorpius a nasedl na vlak. "Neboj, prošli jsme si horším." Řekl Draco a já ho objala. Pak jsem se rozhlédla okolo a uviděla Harryho, Hermionu, Rona a Ginny. Na všechny jsem se usmála a oni na mě. "Prošli jsme si nejhorším. A i tak jsme tady." Řekla jsem a chytla Draca za ruku. "Miluju tě Malfoyová." "A já tebe Malfoyi." Řekla jsem a Draca znovu objala.
ČTEŠ
Zmijozelská dívka [Dokončeno]
FantasyTichá dívka, nikdo nepředpokládal že se z ní stane Zmijozel. Teď už má namířeno do 3. ročníku, ale stanou se tam divné věci. Sám Zmijozelský princ se jí začne dostávat do života, do hlavy a možná i do srdce.